Ff een vraagje van een nieuweling: ik krijg de Nedelandse vertaling niet aan de praat. Alles is netjes geupload in de juiste directories. Ik kies overal in de configuration voor 'Nederlands' maar alles blijft Engelstalig. Enig idee waar ik wat ben vergeten?
in je gebruikerscs sta je mischien niet als nederlands
(04-14-2009 01:18 PM)bombo Wrote: [ -> ]in je gebruikerscs sta je mischien niet als nederlands
Bedankt voor je antwoord. Helaas staat alles waar ik maar iets kan instellen op 'Nederlands'. k Zit trouwens met de laatste forumsoftware en het laatste languagepack. Ergens zal ik wel een foutje gemaakt hebben, maar goed, daar ben ik nog niet achter...
k Heb trouwens de optie aangevinkt dat gebruikers zelf hun taal kunnen kiezen via een drop-down, maar die mogelijkheid zie ik ook nergens terug op het forum zelf.
Maar een verse installatie doen anders?
geef eens een link en mischien een test gebruiker
Linkje gaat helaas niet. Forum zit op een afgeschermd gedeelte van de website, dus daar hebbie helaas niks aan. Mocht je een hint of idee hebben: alles is welkom!!

Misschien alles eens opnieuw uploaden en controleer eens goed of je de juiste mappen wel te pakken hebt.
/usercp.php?action=options
dan rechts onderaan bij taal wat staat daar?
En daar staat netjes onder Board Language: Nederlands...
Heb een fout gevonden..
Lees
dit topic even door aub.
Zit een foutje in het Nederlandse Taalpakket wat betreft het terugkeren naar het forum na het plaatsen van een bericht.
Bedankt.
Gezien, zal het binnenkort aanpassen, bedankt