MyBB Community Forums

Full Version: Vraagje aan de admins/mods over showcase
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Beste Admins/Mods,

mogen wij hier ook ergens een soort Showcase-hoekje hebben waar je je forum aan de anderen kunt voorstellen?

Aangezien de NL-talige forums natuurlijk alleen door ons begrepen worden, heeft het weinig zin om je forum in de internationale showcase te plaatsen, voordat je het weet begint er een Amerikaan te roepen dat het een "stupid foreign board" is (hè Tochjo Wink ).

Vandaar dit verzoek.

Alvast bedankt voor jullie aandacht voor deze vraag.
Beste,

Het lijkt me echter niet echt nodig om een speciaal showcase forum op te richten voor de Nederlandstalige gebruikers (daar dit forum al gering gebruikt wordt). Het is echter wel mogelijk om gewoon je forum in een aparte thread voor te stellen, en die kan dan later misschien een "belangrijke" discussie worden waar alle Nederlandse fora's voorgesteld worden. Maar deze beslissing ligt echter geheel bij Tochjo.

Mvg,
destroyer
destroyer Wrote:Het is echter wel mogelijk om gewoon je forum in een aparte thread voor te stellen, en die kan dan later misschien een "belangrijke" discussie worden waar alle Nederlandse fora's voorgesteld worden.

Dat klinkt als een goed plan. Als iemand even een discussie begint waarin zulke forums kunnen worden voorgesteld, dan maak ik (of destroyer) hem wel belangrijk Smile
Tochjo Wrote:Dat klinkt als een goed plan. Als iemand even een discussie begint waarin zulke forums kunnen worden voorgesteld, dan maak ik (of destroyer) hem wel belangrijk Smile

Done Wink