MyBB Community Forums

Full Version: HELP wil mijn achtergond aanpassen maar lukt maar niet HELP
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Hallo allemaal Big Grin

Eventjes weer het vertrouwde Nederlands praten Big GrinBig Grin

Ik heb een probleempje, ik heb een navigatie forum over TomTom gebeuren, en ik heb dus een mooie bijpassende achtergrond ervoor gevonden (zie afbeelding)

[attachment=18394]

Deze afbeelding wil ik dus over de gehele achtergrond van mijn forum.

Ik heb deze dus ingesteld bij de global.css met de code url(/images/background.png/) En de afbeelding wordt dus ook getoond.

Alleen niet zoals ik wil hij wordt dus steeds herhaald en met deze afbeelding ziet dat er niet uit. Ik weet ook hoe het herhalen uitgezet moet worden maar dan zet hij niet de afbeelding over het hele forum, ik zie de afbeelding dan 1x en dan eronder wit.

Nu dus de vraag!!

Hoe krijg ik mijn afbeelding als achtergrond te zien zo groot dus 100%
Ik heb hem al proberen groter te maken maar blijft het zelfde.

Wie o wie kan mij de oplossing geven hoe ik dus deze afbeelding kan stretchen over het hele forum dus 1 achtergrond.

Bedankt voor jullie tips!!!
probeer dit toe te voegen
background-repeat: no-repeat;

en mischien kan je dit er bij proberen,
background-size: 100% auto;
background-repeat: no-repeat; werkt!
background-size: 100% auto; werkt niet!

Heb nu klein stuk van de achtergrond waar de afbeelding staat en de rest is wit..

Dus iemand andere ideeen??
Iemand met een Idee ???
Echt niemand een enig idee hoe dit moet ???
background: url(/images/background.png) repeat;

Maar als ik jouw was zal ik een groter background gebruiken.
Hier heb ik niks aan wil hem juist NIET herhaald hebben, en moet over de hele achtergrond

Heb hem al groter gemaakt maar helaas nog altijd niet de hele achtergrond
(2010-05-31, 05:54 PM)Fallout Wrote: [ -> ]Hier heb ik niks aan wil hem juist NIET herhaald hebben, en moet over de hele achtergrond

Heb hem al groter gemaakt maar helaas nog altijd niet de hele achtergrond
Tja daar kan je niet mee helpen. Je moet een groter background vinden rond the 2000x2000 pixels and dan moet je die in low resolutie jpg als background zetten.

En let ook even op je toon, wij proberen je te helpen en je hoeft ook niet twee threads te openen.
Wat is er mis met me toon??? niks zeg alleen dat ik hem juist niet herhaalt wil hebben en zet ik alleen de toom op niet, en wat is daar mis mee ConfusedConfused

En ik open zoveel topics als ik wil en als ik de ene keer sneller op het Engelse gedeelte wordt geholpen en de andere keer hier dan plaatst ik hem graag dubbel, 1x in het Nederlands en 1x in het Engels doe ik niemand pijn mee Big GrinBig Grin
(2010-05-31, 08:39 PM)Fallout Wrote: [ -> ]Wat is er mis met me toon??? niks zeg alleen dat ik hem juist niet herhaalt wil hebben en zet ik alleen de toom op niet, en wat is daar mis mee ConfusedConfused

En ik open zoveel topics als ik wil en als ik de ene keer sneller op het Engelse gedeelte wordt geholpen en de andere keer hier dan plaatst ik hem graag dubbel, 1x in het Nederlands en 1x in het Engels doe ik niemand pijn mee Big GrinBig Grin
OK, maar snap je nu hoe je het moet fixen?
Pages: 1 2