MyBB Community Forums

Full Version: pm popup
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
hoe kan ik het instellen dat de pmpopup ook nick van de verzender weergeeft Huh
Hey

Normaal doet die dat standaard al wanneer je een ongelezen PM hebt.
Ofwel is je taalpakket fout, daar kun je de boodschap wijzigen op je BeheerdersCS:
Instellingen => taalpakketten => dutch => global.lang.php => zoek naar: newpm_notice_one
De tekst daar zou dit moeten zijn:
<strong>U hebt &eacute;&eacute;n ongelezen persoonlijk bericht</strong> van {1} met als onderwerp <a href="private.php?action=read&amp;pmid={2}" style="font-weight: bold;">{3}</a>

Bij newpm_notice_multiple:
<strong>U hebt {1} ongelezen persoonlijke berichten.</strong> De laatste is van {2} met als onderwerp <a href="private.php?action=read&amp;pmid={3}" style="font-weight: bold;">{4}</a>

Als dat in orde zou zijn kan het ook aan je template liggen. Dat kan je nakijken bij:
Global Sjablonen => global_pm_alert en daar zou je dit moeten tegen komen:
{$privatemessage_text}
allereerst bedankt voor uw hulp

heb gekeken en alles is net zoals u schrijft , heb wel een mod geinstaleerd de Unread PM Notification (1.0.4) en de PM Popup (1.0 ) en sindsdien gaat het niet om de nick van de verzender te zien

nu probeer ik die mod te verwijderen maar als ik op uitschakelen klik krijg ik blanco pagina