MyBB Community Forums

Full Version: Member of the month 2.0 problemen
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Hallo allemaal,

Ik heb een klein probleempje, ik heb de plug-in Member of the month 2.0 geïnstalleerd maar hij komt niet te voorschijn om hem aan te zetten in de ACP.

hoe kan dit en wat is er fout, heb de plug-in al eens verwijderd en opnieuw alles ge-upload maar helaas de plug-in wordt niet zichtbaar
Hey

Dat komt waarschijnlijk omdat je thema niet automatisch is aangepast geworden.
Bij Sjablonen => index page sjablonen => index => {$sotw} plaatsen net achter {$boardstats}.
Meestal is daarmee het probleem opgelost.

(Als nog plugins dat probleem hebben kan je dat makkelijk zien door het plugin php bestandje even te openen en te zoeken naar code die er ongeveer zo uitziet:

function sotw_activate()
{
global $db;
include MYBB_ROOT."/inc/adminfunctions_templates.php";
find_replace_templatesets("index", "#".preg_quote("{\$boardstats}")."#i", "{\$boardstats}\r\n{\$sotw}");
}

De find_replace_templatesets gaat bij het index sjabloon, {$boardstats} vervangen door {$boardstats} {$sotw}
Nou ik heb dus deze code achter {$boardstats} gezet in de index pagina maar helaas hij is nog steeds niet zichtbaar SadSad
Mijn fout, ik had slecht gelezen. Ik dacht dat hij niet tevoorschijn kwam op je forum zelf maar het is in je AdminCP.

De bestanden van de plugin noemen Motm en in de plugin wordt altijd gewerkt met sotw als afkorting. Door de bestanden te hernoemen naar sotw (ipv motm) wordt de plugin wel zichtbaar in het AdminCP zodat je hem kan installeren. De naam van de instellingen daarna is trouwens Signature of the Week.

(Plugin is dus (slecht) gemaakt op basis van een andere plugin, vandaar dat hij niet werkte.)
Klopt het werkt ik zie hem nu, lekker die fake mod zeg maar.
Ik dacht lekker member of the week is wel leuk, maar signature of the week ConfusedConfused wat is dat voor een toevoeging Confused

bedankt