MyBB Community Forums

Full Version: SQL error 1064
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
De laatste 3 dagen krijg ik en mijn mede beheerder steeds een SQL error: 1064. De leden hebben hier heel soms last van.
Dit gebeurd altijd als ik of mijn mede beheerder een nieuwe reactie geplaatst heeft of een nieuwe discussie plaatst.

MyBB SQL Error
MyBB has experienced an internal SQL error and cannot continue.

SQL Error:
1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ')' at line 1
Query:
SELECT COUNT(tid) AS newann FROM mybb_threads WHERE dateline>'1286950478' AND fid IN ()


Het plaatsen van een nieuwe reactie of discussie lukt wel en is ie na te lezen maar als je bijv. terug gaat naar de index verschijnt direct deze error.
Als mijn SQL backup weer terug zet is het weer verholpen tot dat ik weer een nieuw bericht plaats.

Ik heb gezocht in het tabel mybb_threads WHERE dateline>'1286950478' AND fid IN () en kan deze dateline niet eens vinden laat staan dat ik weet waar of wat ik iets eventueel zou moeten veranderen.

Als iemand weet wat ik hier aan kan doen ben ik u zeer dankbaar.
Ik heb 1 bijlage toegevoegd, één van het mybb_threads tabel, misschien dat dat het makkelijker maakt.
Ik gebruik myBB versie 1.4.13.

Bedankt,

Ultra
Thanks guys voor de support, probleem is opgelost dankzij een SQL forum, hier moet je dus duidelijk niet zijn voor hulp.

Quote:Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel