MyBB Community Forums

Full Version: Pofiel sectie niet overal het zelfde
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje als ik ingelogd ben op mijn eigen forum en ik een bericht of topic lees is het profiel gedeelte netjes links van de post maar als ik als bijvoorbeeld een gast op het forum een topic of post lees is het profiel gedeelte opeens boven de post.

Dit vind ik niet netjes uitzien, zo is de hele layout anders van de post dus nu wil ik graag overal of ik nu als gast ben, gewone member of beheerder overal het profiel gedeelte aan de linker kant van de post of topic

Wie o wie kan mij hiermee helpen??

Bedankt alvast

GalaxyFreak
Zoals ranjani al aangaf in het Engelse gedeelte kan je met die plugin iedereen een layout opdwingen.
Maar vergeet niet om op het BeheedersCS => instellingen => Discussies => 'Informatie van auteurs naast berichten weergeven' aan te vinken. Want die optie zal er al voor zorgen dat het in orde is voor gasten en nieuwe leden. (Bestaande leden blijven hun oude instelling behouden.) De plugin voegt er als extra aan toe dat ze het niet meer zelf in hun gebruikersCS kunnen veranderen en dat bestaande leden ook die lay-out krijgen.
Hey bedankt voor het antwoord, maar er moeten 15 dagen overheen gaan voordat ik antwoord krijg op het Engelse gedeelte en aangezien ik vond ik wel lang genoeg had gewacht heb ik het hier in het Nederlandse gedeelte gevraagd en zo te zien juist want dit gaat sneller dan het Engelse gedeelte.

Snap dat het allemaal vrijwillig is en niet iemand de hele tijd zit te wachten om te antwoorden maar het waren nu 15 dagen vandaar dat ik het nog eens hier vroeg, daarbij zeurt hij meteen om de zoek functie te gebruiken enne zoals ik daar al aangaf ik heb wel degelijk de zoek functie gebruikt maar als ik dan niks vind dat mijn probleem kan oplossen dan stel ik uiteraard zelf de vraag.

Het forum heeft natuurlijk zoveel vragen en antwoorden zodat je door de bomen soms het bos niet meer vind ookal gebruik je hulpmiddelen zoals de zoek functie, die mij in dit geval helaas niet naar een antwoord kon leiden en hier nu wel door het te vragen.

90% van de keren vind ik het via zoeken en nu dus niet vandaar

Bedankt voor de oplossing en en fijne jaarwisseling!!

GalaxyFreak