MyBB Community Forums

Full Version: een vraagje over nl taal module
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Kan dat en hoe doe je dat?
moet je dat elke keer zelf doen of kan dat geautomatiseerd
door middel van aanpassing.

thanks,
amro
www.promarketingeducation.com
Je kunt extra gebruikersgroepen maken. Daarna kun je dan per forum aangeven welke gebruikersgroep toegang heeft tot dat forum. Zo kun je dus de groep Engelstalig toegang geven tot alle Engelstalige forums, en de groep Nederlandstalig toegang geven tot alle Nederlandstalige forums.

Gebruikers kunnen lid zijn van meerdere groepen, en bovendien zou je gebruikers de mogelijkheid kunnen geven via hun GebruikersCS zelf te kiezen van welke groep ze lid willen zijn. In een forum dat voor iedereen toegankelijk is zou je dan in beide talen uit kunnen leggen hoe dit in zijn werk gaat.
zou je mij dit gedetailleerder uit kunnen leggen want ik snap het wel maar begrijp het niet en voor dat ik alle instellingen verklooi.

alsvast bedankt,
amro
Wel je maakt een thread aan in een forum dat voor iedereen zichtbaar is en daar leg je uit hoe ze kiezen welke taal ze willen. Ook joinen ze zich in de groep die staatvoor hun taal. Zo krijgen ze enkel de foras te zien die jij vrijgeeft voor die groep.

Om dit allemaal klaar te stomen ga je eerst nog eens naar je admin en maak je 2 groepen aan. De ene groep heeft toegang tot de Nederlandse foras en de andere tot de Engelse.
Paretje Wrote:Om dit allemaal klaar te stomen ga je eerst nog eens naar je admin en maak je 2 groepen aan. De ene groep heeft toegang tot de Nederlandse foras en de andere tot de Engelse.

In het bijzonder moet je erop letten dat je bij het maken van de nieuwe groepen de instellingen onder "Instellingen voor openbaar lidmaatschap" juist invult. Bij "Gebruikers mogen lid worden van deze groep" kies je Ja. Bij "Lidmaatschapsverzoeken dienen goedgekeurd te worden" kies je Nee, evenals bij "Leden mogen deze groep als hun eerste gebruikersgroep instellen". Gebruikers kunnen dan via hun GebruikersCS en de pagina Groepen beheren zelf aangeven van welke groepen ze lid willen worden, en dus welke forums ze willen zien.

Na het maken van de groepen kun je met Toegangsrechten bij Forums beheren aangeven welke groepen toegang hebben tot een forum. Kies een forum, kies Rechten instellen en geef voor elke groep aan of ze toegang tot het forum hebben of niet.
Dat zie je toch allemaal als je er een aanmaakt. Wink
Beste mensen,

Ik heb het aangepast enzo.
zouden jullie kunnen kijken of ik het goed gedaan heb.
www.promarketingeducation.com

bedankt alvast
amroawad Wrote:Beste mensen,

Ik heb het aangepast enzo.
zouden jullie kunnen kijken of ik het goed gedaan heb.
www.promarketingeducation.com

bedankt alvast

Waarom gebruik je Google ads? Dat is toch alles behalve mooi.
Omdat je er geld mee verdient.. slimmerd. Toungue

Ziet er goed uit, dat forum. Smile
Pages: 1 2