MyBB Community Forums

Full Version: Dutch translation (discussion thread for versions before 1.2)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5
Het Nederlandse taalpakket is nu bijgewerkt en geschikt gemaakt voor MyBulletinBoard 1.00. Gebruikers van Preview Release 2 wordt aangeraden hun versie bij te werken naar de laatst beschikbare versie. De nieuwe taalbestanden zijn echter ook nog bruikbaar voor Preview Release 2.

Een versie voor het BeheerdersCS is nog niet beschikbaar, maar volgt hopelijk spoedig.
Hallo,

Ik kon geen Nederlandse knoppen voor het nieuwe "thema" van MyBB vinden, dus heb ik zelf maar de handen uit de mouwen gestoken.

Hier is de zip met de nieuwe knoppen: http://www.htcm.org/nl_images.zip .

Misschien kan je deze toevoegen aan het Nederlandse Taalpakket.

PeterM
Foutje mijnerzijds; de knoppen waren al aangepast, maar blijkbaar dus nog niet aan het pakket toegevoegd Sad

Ik zal het pakket later vandaag bijwerken Smile
Hoi,
Foutje in het language pack?

Onderaan het forum, vind ik dit:

Afmelden | Zoeken | Ledenlijst | Kalender | HelpAlles als gelezen markeren | Forumteam | Statistieken

Er staat zo geen streepje ( | ) na 'Help'.

Of ligt dit aan mij?
Heb je wellicht je forum aangepast? De regel hoort namelijk te zeggen
"Afmelden | Alles als gelezen markeren | Forumteam | Statistieken"
en dan klopt het wel.
Ik zal mezelf eens even motiveren en morgen er de hele dag aan gaan werken.
Perfect!
In elk geval bedankt, want ik kan het best gebruiken!
Dus we kunnen de uitgebreide vertaling verwachten, vandaag, of morgen?
Morgen. Alle bestanden zijn grofweg vertaald nu, maar nu begint het proces van controle, controle en controle. Dezelfde Engelse termen moeten overal dezelfde Nederlandse vertaling krijgen, enzovoorts.
Pages: 1 2 3 4 5