MyBB Community Forums

Full Version: Problemen na upgrade
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Hallo,

Heb zopas de upgrade naar v1.2 gedaan, en alles qua kleur en layout netjes gezet.

Heb nu nog volgende fouten:
  • Dutch plugins geinstalleerd maar admin panel instellingen vertonen geen Dutch plugins
  • Steeds fouten bij ingeven van nieuw bericht alsook bij het willen invoegen van nieuwe smilies.
Foutcode:
MySQL error: 1062
Duplicate entry '0' for key 1
Query: INSERT INTO mybb_icons (name, path) VALUES ('Bouncey', 'images/icons/bouncey.gif')


Wat kan er hier mis zijn??
De vertaling is momenteel enkel voor het front-end gedeelte, voor het admincp moet je nog even wachten.

Voor de volgende error verwijs ik je graag door naar het Engelse gedeelte, en post het daar eens.
Het probleem van de talen ligt niet in de volledige install!!

Door een stom misverstand had ik eerst ipv de upgrade de volledige gedaan, hier was de instelling ook te zien in beheerders ( dutch )

In de upgrade ontbreekt dit stukje.

Wat de foutcodes betrefd is ook enkel met de upgrade, maar dan ook ergens te wijten aan mijn hosting ( mysql5 ) deze doet met de upgrade blijkbaar wat vreemd en vergeet sommige dingen in de database juist in te stellen zodat deze wel aanvaard worden.

Maar we hebben dit probleem onderschept en is inmiddels opgelost.

Voor dit in het engels te vertalen ga ik moeten passen daar ik er een beetje problemen mee heb om deftig engels te schrijven Wink