MyBB Community Forums

Full Version: icoon voor topic
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Hallo allemaal, een vraagje is of bestaat er een mod zodat ik een plaatje voor mijn topic kan zetten. In phpbb3 zit die functie er namelijk maar dit vind ik zo'n leuk forum dat ik de sprong in het dieppe ga wagen en met mybb door wil gaan.

Mocht deze mod er niet zijn is er dan eventueel een andere oplossing??


alvast bedankt voor de hulp
Je kan het ons misschien wat beter uitleggen.
ik bedoel dus nu heb je steeds een dot_folder.gif ervoor staan ik wil dus een plaatje wat slaat op je topic die je dan aangemaakt hebt. Stel ik heb een debat topic dan wil ik een plaatje van balkende ervoor hebben, stel ik heb een topic aangemaakt met het onderwerp verjaardag dan wil ik er een plaatje van een taart voor hebben.

dat heet image for topic, ik weet dat het nu kan in de nieuwste versie van phpbb3 maar ik wil graag verder met mybb en vroeg me dus af of mybb zo'n mod ook heeft of is er een andere manier om dit voor elkaar te krijgen? beter kan ik het niet uitleggen
Ik denk dat het volgende een oplossing kan bieden:

Ga naar je theme manager en pas overal 'dot_folder.gif ' aan naar je afbeelding die jij voor dat topic wil gebruiken..
kan het proberen, maar een mod/hack bestaat er dus niet voor?

in ieder geval alvast bedankt voor de hulp Smile
Dat bestaat er inderdaad nog niet voor.

Bedoelde je overigens niet on en off.gif ? In dat geval moet je het bij die images doen.
Of zijn het zoals de icoontjes, want dat is het enige wat je kan achteraf en afzonderlijk kan kiezen om toe te voegen.
ja ja daar ben ik weer, iedereen nog een gelukkig nieuwjaar... het heeft even mogen duren ivm werk. maar ik heb nu de plugin/mod forumicons gedownload en geinstalleerd. alleen is mijn vraag nu, dit staat er in de beschrijving

• Create a folder on your theme’s root directory and name it to forumicons and send your forum icons to this folder. Go to Manage Forums panel and edit your forum icons like icon.gif.

wat is mijn theme root als ik vragen mag? en wat moet ik als ik dat gedaan heb dan invullen in de instellingen zodat het icon tevoorschijn komt.
Er zou een map moeten zijn in je forum map waar je de afbeeldingen enz. van je theme hebt staan. In die map zou dit alles moeten gebeuren.