MyBB Community Forums

Full Version: Template Insertion
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Dat moet je dan uploaden en met je browser openen.
http://newtendo.siteburg.com/phpinfo.php

Ik heb geen idee wat ik hier mee moet, kunnen jullie me vertellen of dit allemaal goed is?
LDawg Wrote:http://newtendo.siteburg.com/phpinfo.php

Ik heb geen idee wat ik hier mee moet, kunnen jullie me vertellen of dit allemaal goed is?

Bekijk eens met een gladde installatie van php. Probeer dan eens de verschillen bij te werken met een htaccess
Wat voor gladde installatie van php?
En hoe moet ik die verschillen veranderen met htacceS?
LDawg Wrote:Wat voor gladde installatie van php?
En hoe moet ik die verschillen veranderen met htacceS?

Simpel, je installeert op je computer php en apache en je probeert het uit.

En het is wel htaccess Wink

BV:
php_value display_errors On

Je slaat het geheel dan op als .htaccess
Dat wordt een heel gedoe allemaal, ik dacht dat MyBB makkelijk te installeren was...

Zou iemand misschien het voor mij willen doen? Ik snap er namelijk helemaal niets van. Ik ken ook helemaal niets van PHP.
Degene die het doet ben ik eeuwig dankbaar.

Stuur maar een PM als je het voor me wil doen.
LDawg Wrote:Dat wordt een heel gedoe allemaal, ik dacht dat MyBB makkelijk te installeren was...

Zou iemand misschien het voor mij willen doen? Ik snap er namelijk helemaal niets van. Ik ken ook helemaal niets van PHP.
Degene die het doet ben ik eeuwig dankbaar.

Stuur maar een PM als je het voor me wil doen.

MyBB is zeer gebruiksvriendelijk, maar dat ligt toch ergens dat er een tabel tekort is (themas of zo) of dat je host ergens slechte php instellingen heeft. Doe het anders lokaal en zet het dan bij je host, of ga gewoon eens naar het Engelse deel.
Hoe bedoel je lokaal doen, en bij mijn host zetten?
LDawg Wrote:Hoe bedoel je lokaal doen, en bij mijn host zetten?

Je zet een server op. En daar plaats je de files van je forum, wijzig je de config naar de gegevens van je lokale server en gooi je de backup in de mysql van je lokale server. Je upgrade je forum en je upload alles, behalve de config naar je site en gooit een nieuwe backup van je lokale server in de database van je host.
Pages: 1 2