MyBB Community Forums

Full Version: kan geen thema importeren
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Ik probeer een thema te importeren maar zodra ik ga bladeren dan gebeurt er dit

Foutmelding
Het bestand dat u hebt geüpload, is leeg.

het rare hieraan vind ik dat er onder staat

Bestandslocatie:  ../install/resources/mybb_theme.xml  <---- install map is verwijderd dus hoe kan dit er dan staan?? of moet ik er iets anders neerzetten? hopelijk kunnen jullie mij simpel uitleggen hoe ik nu het beste een thema kan veranderen toevoegen.

heb ik nog een klein vraagje, als iemand zijn verjaardag invult in het profiel dan staat er in de kalender alleen maar verjaardag. Is het mogelijk om dit te veranderen zodat er dan komt te staan wie er jarig is inplaats van verjaardag?


wederom alvast bedankt voor de hulp.
herman67 Wrote:Ik probeer een thema te importeren maar zodra ik ga bladeren dan gebeurt er dit

Foutmelding
Het bestand dat u hebt geüpload, is leeg.

het rare hieraan vind ik dat er onder staat

Bestandslocatie: ../install/resources/mybb_theme.xml <---- install map is verwijderd dus hoe kan dit er dan staan?? of moet ik er iets anders neerzetten? hopelijk kunnen jullie mij simpel uitleggen hoe ik nu het beste een thema kan veranderen toevoegen.

heb ik nog een klein vraagje, als iemand zijn verjaardag invult in het profiel dan staat er in de kalender alleen maar verjaardag. Is het mogelijk om dit te veranderen zodat er dan komt te staan wie er jarig is inplaats van verjaardag?


wederom alvast bedankt voor de hulp.

Is uw bestand misschien leeg, ga eens kijken.

Daar moet je je niets van aantrekken. Dat doet niets Wink

Alles kan he, je moet gewoon wat aanpassingen doen in de PHP bestanden.
het xml bestand is dus niet leeg. maar hoe kan je nou het beste een thema installeren? want ik las dat je de map gewoon in de map images moet zetten met ftp en dan via beheer het xml moet doen, maar het xml bestand is dus niet leeg en toch krijg ik die melding, en die regel eronder dan van dat install, kan ik die dan leegmaken dat vlak waar dat instaat
aanpassingen in php snap ik maar waar kan ik dat aanpassen en hoe?

dit is de readme van het thema

Installation:

1. After downloading the Theme unpack it (with WinRAR for example)

2. Go to the Admin Control Panel under Themes > Import

3. Search the XML File in the theme folder and click the Button "Import Theme"

4. Upload the myBulletin folder to you image dictionary in your forum

maar echt wijzer word ik er ook niet van

ondertussen weer 2 dagen later.... is er dan niemand die mij ermee kan helpen? een thema installeren lukt nog steeds niet helaas, is er een manier om dit wel goed te gaan krijgen
ik blijf het raar vinden, ik download een thema pak hem netjes uit, maar waar moet ik de map plaatsen van het thema? er word gezegd importeer het xml file dat doe ik maar wederom ook met een ander thema zegt hij xml bestand is leeg, terwijl hij dat niet is.

is er iemand die mij hierbij goed en makkelijk kan uitleggen hoe het nu het beste kan met het installeren van een ander thema?

ik heb nu het thema blue fish voor mybb 1.2 gedownload, ik pak hem uit dan zie ik 3 mappen staan, fish, jscripts en inc. en natuurlijk het xml file van 24 kb.

hoe moet je dit gaan installeren? en het probleem met het importeren dat hij zegt leeg bestand van xml

alvast bedankt voor de hulp wederom
De map met images upload je naar ./images/. Dan ga je naar admincp -> thema importeren -> bestand selcteren en dan voor alle veiligheid versie negern slecteren en het zou moeten gaan. Als het thema niet is geinstalleerd of een thema met dezelfde naam, dan kan je het het best melden bij de makers.
helaas dit werkt ook niet, wederom krijg ik de melding dat het xml leeg is terwijl dat niet zo is. ik zal mybb wel een keer weer opnieuw gaan installeren en kijken of het dan wel werkt, want dit is niet leuk meer
herman67 Wrote:helaas dit werkt ook niet, wederom krijg ik de melding dat het xml leeg is terwijl dat niet zo is. ik zal mybb wel een keer weer opnieuw gaan installeren en kijken of het dan wel werkt, want dit is niet leuk meer

Is de XML support goed ingesteld van PHP?
hoe bedoel je xml ingesteld van php? hoe kan ik dat nakijken?
<?php
phpinfo()
?>

Als je dit als php upload en bekijkt en je ziet niets speciaal uit staan, zou ik echt niet weten wat het is. Je zou dan echt eens moeten gaan kijken op het Engelse gedeelte.
System FreeBSD rbs061.purehosting.nl 5.4-RELEASE FreeBSD 5.4-RELEASE #0: Sun May 8 10:21:06 UTC 2005 [email protected]:/usr/obj/usr/src/sys/GENERIC i386
Build Date May 31 2006 17:18:18
Configure Command './configure' '--with-apxs=/usr/local/apache/bin/apxs' '--prefix=/usr/local' '--with-xml' '--enable-bcmath' '--enable-calendar' '--enable-exif' '--enable-ftp' '--with-gd' '--with-jpeg-dir=/usr/local' '--with-png-dir=/usr' '--with-xpm-dir=/usr/X11R6' '--enable-magic-quotes' '--with-mysql=/usr/local' '--enable-discard-path' '--with-pear' '--enable-sockets' '--enable-track-vars' '--with-ttf' '--with-freetype-dir=/usr/local' '--enable-gd-native-ttf' '--with-zlib'
Server API Apache
Virtual Directory Support disabled
Configuration File (php.ini) Path /usr/local/lib/php.ini
PHP API 20020918
PHP Extension 20020429
Zend Extension 20050606
Debug Build no
Zend Memory Manager enabled
Thread Safety disabled
Registered PHP Streams php, http, ftp, compress.zlib


als ik dat bestandje oproep zie ik dit staan, wat ik nu wel merk is dat mijn thema veranderd is omdat ik natuurlijk alles moest uploaden van dat andere thema zoals een image en dergelijke maar ik blijf dit vreemd vinden
Pages: 1 2