MyBB Community Forums

Full Version: Skin Editen
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Hallo,

Ik ben aan het kijken om mijn huidige phpBB site over te zetten naar MyBB, nu heb ik een skin die ik graag wil meenemen, aangezien het forum in de website layout draait als het waren, nu heb ik de index pagina zo goed als af, maar zag ik tot mijn grote verbasing dat mijn custom navigation menu en header alleen op de forum index werken. Als ik een forum open missen mijn toevoeging gewoon ook, toen ging ik een beetje in de admin CP rond neuzen, en zag dat elke pagina zijn eigen wrapper heeft :O

Is dit uit te schakelen, ik heb namelijk niet zijn om elke aparte pagina in het forum handmatig mijn wrapper omheen te moeten gaan maken, is er ergens niet een global wrapper, zoals in IPB 1.3 was, er is een wrapper en die word overal voor gebruikt.

Alvast bedankt,

Bob
global wrapper on MyBB is set with header templates and footer template

see http://docs.mybb.com/Admin_CP_Templates.html

in the Header Templates (in general) :
* header --> contents are visible to all
* header_welcomeblock_guest --> contents are visible to guests (and not logged in members)
* header_welcomeblock_member --> contents visible to members (and the staff)
* header_welcomeblock_member_admin --> contents visible to Administrators only
* header_welcomeblock_member_moderator --> contents visible to moderators and administrators