MyBB Community Forums

Full Version: Tekst wordt afgekapt bij trema's leestekens, etc.
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Aangezien het probleem wat groter blijkt te zijn dan ik dacht (meer mensen hebben er last van dan ik vermoedde), heb ik als bijlage bij dit bericht een taalpakket voor MyBB 1.2 bijgevoegd dat hopelijk zonder problemen zou moeten werken.

Aan iedereen die hier problemen mee heeft: download het bijgevoegde bestand, pak het uit en overschrijf alle oude bestanden die al op de server staan met deze bestanden. Veel bestanden zijn niet gewijzigd, maar voor de zekerheid raad ik aan toch alle bestanden te overschrijven. Controleer daarna of de problemen zich nog steeds voordoen.

Graag hoor ik of dit wel werkt Smile
Hoi Tochjo,

Bedankt voor het plaatsen van de file voor het taalpakket Nederlands.
Ik kan je vertellen dat het geweldig werkt. Het probleem is opgelost.

Iedereen hier bedankt voor het meedenken een geweldig board voor mybb.

ps nog even een aanvulling in de beheeerders CS staan nog wel vraagtekens maar daar heb ik niet zo veel problemen mee. Het board werkt goed.
koos Wrote:in de beheeerders CS staan nog wel vraagtekens maar daar heb ik niet zo veel problemen mee. Het board werkt goed.

Dat komt omdat ik de bestanden voor het BeheerdersCS nog niet heb aangepast; ik wilde eerst even kijken of dit zou werken en vond het belangrijker dat het gebruikersdeel goed werkte dan het beheerdersdeel, omdat er veel minder mensen gebruikmaken van het beheerdersdeel Wink
Hoi Tochjo,

Bedankt voor je antwoord.
Daar heb je gelijk in dat het board natuurlijk belangrijker is dan het beheer CS.
Nou ik ben al heel blij dat het zo weer werkt.
Pages: 1 2