MyBB Community Forums

Full Version: meertalig forum
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Hallo allemaal,

Voor een klant moeten wij een forum bouwen dat meertalig is. Concreet wil dat zeggen dat je op elke pagina een taalkeuze hebt( fr - nl - en). Wanneer je op een taal klikt , wordt de pagina in die taal getoond.
Vereiste is dat threads ook een taal hebben . Dus als iemand 'EN' heeft gekozen en hij start een thread in een bepaalde category bv. 'populaire restaurants in parijs' dan wordt deze thread als 'EN' gekenmerkt.
Als iemand 'FR' kiest en binnen deze category een thread start, dan wordt deze thread gekenmerkt als 'FR'.
Wanneer iemand anders dan op de site kiest voor 'engels' dan ziet deze persoon enkel de threads in het engels binnen die categorie.
Als iemand anders met 'FR' binnekomt dan ziet hij enkel de franse threads.

Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd.

Ik ben tot nu toe nog geen BB tegengekomen die deze mogelijkheid aanbiedt en ik bergijp dat ik een bestaande zal moeten aanpassen.

Mijn vraag is of dit in myBB gemakkelijk te doen is. Ik ben java- php programmeur met toch al wat ervaring, maar het is me niet duidelijk bij myBB hoe gemakkelijk of moeilijk het is om de code aan te passen.
Bovendien is er daar enige documentatie rond ?

Help wordt ten zeerste gewaardeerd.

grtz,

Michel