MyBB Community Forums

Full Version: 1.2.2 nederlands
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Het vertalen is af. Morgen (dat wil zeggen, als ik morgenavond thuis kan komen en niet ergens strand wegens de sneeuwstorm) zal ik een eerste versie hier plaatsen, zodat jullie kunnen speuren naar typfoutjes en andere zaken die verbeterd moeten worden of beter kunnen. Eerst wil ik zelf nog even een kleine controle uitvoeren en grote, opvallende fouten verbeteren, maar dat gaat vandaag niet meer lukken.
oke das goed :p
Ben niet gestrand in de sneeuwstorm (zou het geen storm willen noemen, zo hard ging het er nou ook weer niet aan toe), maar ga morgen wel lekker met de bus. Heb geen zin nog een keer over de met sneeuwdrab bezaaide fietspaden te glijden Toungue

Als bijlage vind je het bestand settings.lang.php. Vervang het oude bestand door dit bestand: het staat in inc/languages/dutch/admin. Ga dan naar het BeheerdersCS, klik onder Instellingen op Wijzigen en alles zou vertaald moeten zijn. Opmerkingen over de vertaling zijn altijd welkom.

Als er geen klachten komen, dan zal ik binnenkort het taalpakket bijwerken.
Mooi werk Tochjo Smile
ja mooi zo kheb ondertussen al upgrade naar versie 1.2.3 en daar werkt ook alles in nederlands dus bedankt Smile
Pages: 1 2