MyBB Community Forums

Full Version: 1.2.2 nederlands
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
hey is er al een nederlands taalpakket voor MyBB 1.2.2? zodat ik kan upgrade?
die hebk al geprobeerd ma dan krijgk sommige dinge dubbel en nog half nederlands en half engels
Ik ben benieuwd naar wat precies, want bij mijn weten waren er geen grote problemen met het Nederlandse taalpakket en versie 1.2.2. Dat in het BeheerdersCS de bordinstellingen niet vertaald zijn, is een bekend probleem. Kun je je bericht iets verder toelichten?
ja die bedoel ik eigelijk ook Smile
TonyKe Wrote:ja die bedoel ik eigelijk ook Smile

Dit komt doordat deze pas sinds de laatste versie vertaalbaar zijn en ik het belangrijker vond dat gebruikers alles in het Nederlands konden zien dan beheerders, die vaak sowieso wat beter overweg kunnen met de Engelse taal (de hele installatieprocedure is immers ook in het Engels, al wordt er naar gekeken dit in de toekomst ook te kunnen vertalen). Momenteel heb ik tentamens, maar ik zal mezelf dwingen voor 4 februari ook het BeheerdersCS geheel vertaald te hebben Smile
lol dwinge hoeft nie per se vroeg het mij gwoon af Smile
Ik heb het eigenlijk al veel te lang uitgesteld, vandaar dat ik het had over 'dwingen' Wink
Vier februari lijkt niet haalbaar. De komende vier dagen zal ik namelijk bij mijn vriendin logeren/zij bij mij, dus heb ik even andere dingen aan mijn hoofd Toungue

Ik heb inmiddels wel een begin gemaakt, ben al bijna halverwege, dus het schiet aardig op. Komende week moet het zeker af kunnen zijn.
oke dan Toungue
Pages: 1 2