MyBB Community Forums

Full Version: [1.8.] MyBB 1.8 Norwegian Language pack
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
The language file was rejected by the staff, so I have take it away

The language pack is now available.

For Mybb version

*#12 er for 1.8.20
*#11 er for 1.8.19
*#10 er for 1.8.17
*#9 er for 1.8.15
*#8 er for 1.8.14
*#7 is for 1.8.10
*#6 is for 1.8.9
*#5 is for 1.8.8
*#4 is for 1.8.7
*1.8.5

Download link
https://community.mybb.com/mods.php?action=view&pid=581
Hi,
Why did this get rejected, could I have the translation to work with it further?

Best regards
Ørjan
The language pack was rejected 2 times, both times where my fault, 1.th time there where a language file included for 1 plugin, and since the translation where more then core files, it where rejected.
2.th time I did not set it into right folder, /languages/norwegian/ or something like that. But if anyone want the norwegian language pack, send me an pm.

Språkpakken virker bra, og har gjort det siden jeg oversatte den. Ble for mye stress med å få den godkjent, siden de enkelt kunne lagt en ny mappe og plassert filene i....ja ja,
The Norwegian language pack is now available in the language section.
Oppdatert til 1.8.7 gjelder build #4
Oppdatert til 1.8.9
Oppdatert til 1.8.10
Se notat i første innlegg. Vurderer å stoppe å legge ut mer oppdateringer da jeg ikke vet om noen bruker spåkpakka.
(2017-01-26, 01:01 PM)BaggerHD Wrote: [ -> ]Oppdatert til 1.8.10
Se notat i første innlegg. Vurderer å stoppe å legge ut mer oppdateringer da jeg ikke vet om noen bruker spåkpakka.

Hi Bagger. Just wanna give you some credit for this. You've done a thorough job translating all of this. Well done.

(No gjenstår berre litt arbeid før vi òg får ein versjon på nynorsk)  Smile

Peter Larsgaard (Webtech)
Account manager: Billigeforbrukslån.no
Kristiansund, Norway
Thanks Webtech.

Have updated the language pack to fit with 1,8,15
Please download and upload all files.

(Er selv ikke god nok i nynorsk til å prøve meg på en oversettelse der. Men du kan jo laste ned siste versjon jeg har laget, åpne alle filer med f.eks Notepad ++ og oversette til nynorsk Smile
Oppdatert til 1.8.17
(updated to 1.8.17)
Pages: 1 2