MyBB Community Forums

Full Version: Avatar probleem
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
ik heb weer es een probleem srry voor de last :$ maar
1. telkes als ik een avatar wil uploaden refresht de pagina alleen maar zodner fout of eender wat en geen avatar
2. als ik een link geef waar de avatar staat dan laad de pagina zo heel lang en krijg ik een pagina niet gevonden :s
hoe kan ik dit fixen?
Heeft de map waarin de avatars worden opgeslagen wel de juiste rechten? (chmod) Anders kun je blijven proberen tot je een ons weegt.
ja ze hebbe de juiste rechten chmod 777 als dat juist is teminste?
In de meeste configuraties is het zelfs te veel, 777, maar in princiepe is het wel schrijfbaar dus. Misschien zou je eens de file's opnieuw kunnen uploaden, soms worden files niet geheel juist geupload en raken beschadigd. (natuurlijk geen configfiles overschrijven he?)
Als dat niet helpt, dan weet ik het ook niet, dan zal het wel eens een beveiliginsprobleem kunnen zijn van je hosting.
en welke files zijn dat dan allemaal? of welke juist
Weet je zeker dat je geen ongeldige formaten/bestanden uploadt?

Ik heb onlangs een bug gevonden waarbij geen error messages verschijnen. Klik hier om dit op te lossen: http://community.mybboard.net/showthread.php?tid=16619
ja heel zeker daar ligt het niet aan maar waar ligt het aan als ik van bv imageshack een avatar wil uploaden dat dat zo heel lang duurt en dan een pagina niet gevonden krijg? en zoals daarjuist welke files zijn dat dan die ik terug meot uploaden?
Persoonlijk als er iets mis is bij mij load ik alles opnieuw op.
Gelukkig gebeurd dit erg weinig met het MyBB forum software, dat er iets mis is. Welke bestanden dat kunnen zijn is een goede vraag. Het kan van alles zijn denk ik, en bij ftp wil het gewoon wel eens misgaan. En dus doe ik gewoon alles.
ah oke
en wat nu het geval is ik heb iemand late teste of ze avatars kunne uploade en dat kan alleen ik niet precies