MyBB Community Forums

Full Version: Wanted MyBB 1.8.3 Swedish translation
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
I have searched everywhere on the English translation to the latest version, but finds nothing. Is there really no one who has a Swedish translation?
Are You Swedish?
Cuz I am.


Om Du vill, så kan jag översätta det till dig för bara 50 kronor.
Anledningen är att det tar mycket tid att översätta.

Jag tar betald endast paypal.


Om du är intresserat, tveka inte och fråga mig!
Gärna.

Vi kan ta allt på PM sedan. Men jag vore väldigt tacksam för detta.
(2015-02-13, 09:08 AM)Tallow Wrote: [ -> ]Jag tar betald endast paypal.

10/10 Grammatik.

http://community.mybb.com/thread-90679-p...pid1128701

Kunde bara ha gått därifrån eftersom många av språk variablerna är inte ändrade sen 1.6 istället för och skriva allting på nytt igen.

Vet du vad, jag kan ge dig 50 kr om du ger den ut gratis till alla.
Visst!  Jag är klar inom 24 timmar.
Den här nya svenska versionen kommer att bli mycket bättre än den förra.
Jag tackar för din hjälp.

Hur går det?
Funny to see that people are asking money for translation. Translate by yourself in ACP. Smile
Översättningen är Klar, Testa den om Ni vill men snälla lura mig inte, det tog väldigt långt tid att översätta den här. Så jag skulle verkligen uppskata om ni kan skicka 50 Kronor till [email protected] via Paypal.


Här är filen och testa om den fungerar, ska ladda up den snart till MyBB Databas.

[attachment=33771]


Edit: Ni kanske undrar varför jag tar betald?  För att Jag har ganska mycket att göra inför prov i Universitet och att sätta upp mitt forum.


Att skapa den här filen dödade halva min tid.
Men eftersom ni behövde det till era svenska forum så ville jag hjälpa er. För att det är inte varje dag man ser svenskar som är intresserade av forum, Minna vänner brukar mobba mig för det Confused


Så hoppas det fungerar och rapportera om ni ser stavfel eller errors.
Och pengarna tack Blush


Ha en bra dag,

Tallow

(2015-02-14, 12:26 PM)KaarelV Wrote: [ -> ]Funny to see that people are asking money for translation. Translate by yourself in ACP. Smile

Sorry what?  I translated this manually not in ACP.
It was more then hundreds words to translate, It's easy of course but It's pain in the a s s.
(2015-02-14, 06:19 PM)Tallow Wrote: [ -> ]Översättningen är Klar, Testa den om Ni vill men snälla lura mig inte, det tog väldigt långt tid att översätta den här. Så jag skulle verkligen uppskata om ni kan skicka 50 Kronor till [email protected] via Paypal.


Här är filen och testa om den fungerar, ska ladda up den snart till MyBB Databas.




Edit: Ni kanske undrar varför jag tar betald?  För att Jag har ganska mycket att göra inför prov i Universitet och att sätta upp mitt forum.


Att skapa den här filen dödade halva min tid.
Men eftersom ni behövde det till era svenska forum så ville jag hjälpa er. För att det är inte varje dag man ser svenskar som är intresserade av forum, Minna vänner brukar mobba mig för det Confused


Så hoppas det fungerar och rapportera om ni ser stavfel eller errors.
Och pengarna tack Blush


Ha en bra dag,

Tallow


(2015-02-14, 12:26 PM)KaarelV Wrote: [ -> ]Funny to see that people are asking money for translation. Translate by yourself in ACP. Smile

Sorry what?  I translated this manually not in ACP.
It was more then hundreds words to translate, It's easy of course but It's pain in the a s s.

Yes I know. I translated this manually too but after translate I saw that I can translate it in ACP too...
Tjusigt. Jag kikar och bläddrar runt för att se nåogt och stötter på lite saknade bitar. Jag bifogar bilder som både visas på svenska och engelska.

Bilderna visar missade bitar av det svenska språket.
Pages: 1 2