MyBB Community Forums

Full Version: Logo linken naar website, hulp gevraagd...
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Hallo,

Ik heb voor mijn werk een forum gemaakt, zodat er een discussieplek is waar men kan praten over van alles en nog wat aangaande het werk dat we doen.

Nou heb ik bovenin het logo van BulletinBoard vervangen door het logo van onze schoool. De link die daarachter zit verwijst echter naar de beginpagina van het forum. Ik zou deze graag redirecten naar de website van onze school. Alleen kom ik er niet uit waar ik dat moet veranderen.

Wie kan mij helpen met de oplossing?

Alvast bedankt.

Greetz...
Je kunt deze link wijzigen door naar het BeheerderCS te gaan, daar te kiezen voor Sjablonen > Wijzigen/Verwijderen, dan de set die je wilt wijzigen uitklappen, dan te kiezen voor het wijzigen van de sjabloon 'header' en daar dan de link te wijzigen.

Momenteel weet ik niet hoe het er ook alweer exact uitzag in RC4 (druk bezig met het testen van de Gold-versie Wink), maar met een beetje HTML-kennis moet je wel kunnen vinden wat je wilt wijzigen. Zo niet, stel dan gerust nog een vraag Smile
Helemaal toppie man, thnx a lot...

Ik heb het inmiddels veranderd, iedereen weer blij op de werkvloer...


Greetz...