MyBB Community Forums

Full Version: Showcase voor Nederlandstalige forums
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5
Zo te zien is je dat al prima gelukt om de foto links te krijgen, ziet er toch mooier uit he? Wat de knoppen betreft, dat is idd zo dat ze uitbreken, zal er nog wel eens naar kijken denk ik. Ben er zelf al zo aan gewend dat het me niet eens meer opvalt. Denk dat dat bij ons allemaal wel het geval is dat je eerst zoiets hebt van daar kijk ik later nog wel eens naar en dan wen je er aan en vergeet t gewoon Big Grin
Andere kant is dat ze wel opvallen zo en gemakkelijk vindbaar zijn.
knol Wrote:Zo te zien is je dat al prima gelukt om de foto links te krijgen, ziet er toch mooier uit he? Wat de knoppen betreft, dat is idd zo dat ze uitbreken, zal er nog wel eens naar kijken denk ik. Ben er zelf al zo aan gewend dat het me niet eens meer opvalt. Denk dat dat bij ons allemaal wel het geval is dat je eerst zoiets hebt van daar kijk ik later nog wel eens naar en dan wen je er aan en vergeet t gewoon Big Grin
Andere kant is dat ze wel opvallen zo en gemakkelijk vindbaar zijn.

Jep, kwestie van align="left" en een vspace hier en een hspace daar, toen was ie klaar Wink

En die gewenning gaat inderdaad erg snel, ik zit nu zonder het te merken al een maand met een engelse button-set te werken, terwijl ik me heilig had voorgenomen een goeie nederlandse buttonset te vinden. Middagje gekeken, niet direct gevonden en voilá, je vergeet het weer.Cool
Ik heb inmiddels het forum compleet vernieuwd, en vanzelfsprekend alles zelf gemaakt. Basis is natuurlijk het standaard template van MyBB. Ik moet wel zeggen dat ik persoonlijk liever werk met een los css bestand, is makkelijker voor mezelf.
Heb het gedaan omdat we nu exact 2 jaar bestaan met het MyBB forum software. Ben benieuwd wat jullie er nu van denken.
http://www.designplanet.nl/forum/
Mijn felicitaties en "commentaar" staan al in je forum Wink
MartinM Wrote:Mijn felicitaties en "commentaar" staan al in je forum Wink
Dank je MartinM Wink
South Park Fan Forum is een Nederlandse discussieforum waar je over South Park kan praten, maar ook over andere dingen. Verder heeft het forum een Game Sectie (dank Paretje) waar je flash games kunt spelen.
Het forum draait nou bijna 2 weken op MyBB en ben tot nu toe zeer tevreden. Daarvoor heb ik Burning Board Lite gebruikt, maar dat script is nou out-of-date en heeft een slechte support.

Laat me ff weten wat jullie vinden van de layout, heb hem gewoon geconverteerd van mijn oude forum.
Valt weinig van te zeggen, ziet er gewoon perfect uit vind ik.
Leuk die games erbij trouwens. Dat je bent overgestapt van die andere board naar mybb ga je vast geen spijt van krijgen. Ik gebruik mybb al meer dan 2 jaar nu, en heb nog geen dag spijt dat ik van phpbb ben afgestapt, sterker, bijna iedere dag lees ik wel weer ergens over gehackte forums enzo..
Beste mensen, ik ben al een aantal dagen bezig om me forum om te pimpen naar mijn eigen stijl. Ik heb dan ook een hoop plugins geinstalleerd om het een en ander mogelijk te maken. Het is een forum waar je het over alles kan hebben want het heeft niet een richtlijn. Ik zou zeggen, kijk eens zelf Wink

http://forum.portfoliostyle.nl


ps: Het is nog volop in ontwikkeling.

gr, Gtox
Ziet er al heel goed uit. Het logo wordt wel wat veel uitgerekt in firefox...
Niet alleen in Firefox, ook in IE7 hoor, nu kun je natuurlijk 2 dingen doen, logo versmallen, of de container van het forum breder maken.
Ziet er verder leuk uit, al is hij alweer heel anders dan ik toen gisteren keek. Vind het overzicht duidelijk zo.
Pages: 1 2 3 4 5