MyBB Community Forums

Full Version: Leden overplaatsen.
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Hello, ben ik Joshua
Ik heb op dit ogenblik een IPB forum, maar ik ga een nieuwe forum maken, wat waarschijnlijk een MyBB wordt. Maar ik wil mijn leden van mijn oud forum naar het nieuwe forum overbrengen. Weet iemand hoe dat moet?
Zoals zojuist al door k776 is aangegeven in deze discussie is er nog niet zo'n zogenaamde converter beschikbaar voor IPB naar MyBB.

Wellicht dat deze in de toekomst wel beschikbaar zal komen. Het is echter niet zo dat dit binnenkort het geval zal zijn; met een periode van minimaal een paar maanden moet dan toch zeker wel rekening worden gehouden.
Ik kan niet lang wachten, ik wil voor juni mijn leden hebben overgeplaats.
Zodat ik met een nieuwe systeem aan de slag kan.
Want ik zit nu IPB te gebruiken, terwijk ik geen licentie heb, en het is niet mer gratis.
Is er inmiddels al iets meer over bekend.
Want mijn ipb 1.3 final mag ik wel gebruiken, maar ik heb geen surfise, en kan niet naar 2.x gaan.
Dus ik blijf in een oud systeem hangen met fouten er in.
Ik denk niet dat je er vanuit kunt gaan dat de volgende versie binnen nu en een maand uitkomt. Het zou kunnen, maar we kunnen het niet met zekerheid zeggen. Voor 1 juni lijkt zeker uitgesloten.
Joshua Wrote:Is er inmiddels al iets meer over bekend.
Want mijn ipb 1.3 final mag ik wel gebruiken, maar ik heb geen surfise, en kan niet naar 2.x gaan.
Dus ik blijf in een oud systeem hangen met fouten er in.
Staat er op de website van IPB dan niet hoe je de fouten manueel kan herstellen?
Smethead Wrote:
Joshua Wrote:Is er inmiddels al iets meer over bekend.
Want mijn ipb 1.3 final mag ik wel gebruiken, maar ik heb geen surfise, en kan niet naar 2.x gaan.
Dus ik blijf in een oud systeem hangen met fouten er in.
Staat er op de website van IPB dan niet hoe je de fouten manueel kan herstellen?
Vanaf 2.0 moet ik gaan betalen.
En daar zit ik niet echt op te wachten.
Daarom wil ik overstappen naar mybboard, want anders blijf ik bij een oude versie hangen.
In onderstaand topic schijnt het gelukt te zijn

http://www.mybboard.com/community/showth...p?tid=2608
Okay, ik heb mijn forum net verandert in een phpBB, nu nog veranderen naar myBB.