MyBB Community Forums

Full Version: achterdeurtje voor besloten forumdeel????
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ik kwam zojuist ergens achter wat mij enorm verbaasde.

Op een forum van me heb ik een deel dat zeg maar een hoek voor de staff is. Daar heb ik de rechten dan ook op ingesteld, alleen administrators, supermoderators en moderators hebben daar rechten, de rest niet.

Wanneer ik nu een testgebruiker aanmaak, dan kan deze inderdaad deze forumonderdelen ook NIET zien, dat is dus goed.

Maar wanneer ik als die testgebruiker mijn eigen admin-profiel opzoek, en daar klik op alle berichten, dan wandel ik zo de staffhoek van het forum binnen, met lees- EN schrijfrechten!!!!

Zie ik hier iets over het hoofd, ben ik ergens gewoon stom mee bezig geweest of klopt er hier inderdaad iets niet??

Hulp zou erg gewaardeerd worden.
Volgens mij ben je echt wel met de verkeerde account aan het surfen geweest... Wink
Was dat maar waar, ik sta op dat moment ingelogged als TestTruus1, junior member. Ik kwam er uberhaupt achter nadat enkele gebruikers van mijn forum, die ook gewone gebruikersrechten hebben, mij hierop wezen.

Vandaar ook mijn grote verbazing.
Ik kan dat probleem op mijn forums toch niet reproduceren, hoor.

Krijgen we een link naar jouw forum?

PS: het lukt je toch ook niet de "staff"-berichten van dit forum te lezen? Dus zou het normaal gezien (tenzij je bepaalde zaken aan je forum aangepast hebt) bij jou ook niet mogelijk zijn.
Is dit probleem ondertussen al opgelost? Het lijkt me namelijk toch gewoon een zaak van verkeerd ingestelde toegangsrechten.
Heb het ook net nagekeken, en dat was het toch niet, hoor.

Ik dit probleem al gemeld aan de rest van het MyBB team op de staff forums. Smile