MyBB Community Forums

Full Version: Nieuw met MyBB
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Hallo, ik heb gekozen om voor mijn forum MyBB software te nemen niet alleen omdat dit gratis is maar vooral omdat het geheel in het Nederlands te krijgen is met een makkelijke plugin installer... dacht ik. Nadat ik de "Online users today" (331) plugin geupload had en wilde installeren zoals in de beschrijving staat met de "Plugin Manager" kan ik deze Plugin Manager niet vinden. Ook krijg ik nu een foutmelding wanneer ik het CP wil benaderen.

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/maurice/domains/counter-strikers.nl/public_html/mybb/inc/languages/english.php:1) in /home/maurice2/domains/counter-strikers.nl/public_html/mybb/admin/global.php on line 53

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/maurice/domains/counter-strikers.nl/public_html/mybb/inc/languages/english.php:1) in /home/maurice2/domains/counter-strikers.nl/public_html/mybb/admin/global.php on line 95


Ook na het verwijderen van de wijzingen blijf ik deze foutmelding zien. Tevens heb ik de "Black an Blue" (499) theme gedownload van het themedemo gedeelte en geinstalleerd maar deze lijkt niet compatible met de nieuwste versie van MyBB.

Heeft iemand enig idee hoe deze problemen op te lossen zijn zonder een herinstallatie of downgrade van het forum?
LOL, ik heb het gehele forum opnieuw geïnstalleerd maar nu heb ik weer andere problemen, kan me namelijk nu niet uitloggen en zie ik andere foutmeldingen, is de MyBB forums software zo "buggy" of ligt het aan mij? Wellicht dat ik toch beter voor vBulletin kan kiezen en kost die niets voor niets geld. Kan me niets erger voorstellen dan dat ik in een later stadium nog meer van deze "foutjes" tegenkom als het forum in gebruik is door publiek. Enfin ik installeer het nog maar eens opnieuw en als ik weer tegen fouten aanloop word ik gedwongen MyBB vaarwel te zeggen.
Zou het niet eerder aan je provider kunnen liggen?
Gebruik zelf mybb al enkele jaren, en al geef je me goud toe, voorlopig wil ik geen enkele andere software gebruiken.
Een mogelijkheid die ik zo 123 kan bedenken voor je problemen is misschien dat er tijdens de upload van je bestanden iets is mis gegaan. Dat overkomt mij ook wel eens, en dan zie je het niet in je logs of anderzins terug van je ftp programma. Maar upload ik de bestanden opnieuw en overschrijf deze dan is soms de "bug" ineens weg...
Je forum opnieuw installeren was echt niet nodig.

Je kan ofwel:

- Beide bestanden: - admin/global.php
en inc/languages/english.php opnieuw uploaden

Ofwel controleren of er geen 'witte ruimtes' voor de '<?' van het english.php bestand staan ... best te doen met een andere editor dan kladblok.

Themas blijven beschikbaar voor elke MyBB versie, mits enkele wijzigingen, je kan die compatibiliteitswaarschuwing gewoon negeren.

Ivm "Online users today": ik gebruik deze plugin al bijna een jaar en heb er nog geen problemen mee gehad ... lijkt toch dat je iets verkeerds gedaan hebt. Als dat helemaal niet het geval blijkt te zijn kan je nog altijd de auteur van de plugin contacteren. Smile

En Vbulletin is naar mijn mening gewoon weggegooid geld.

Edit: er lijkt inderdaad een probleem te zijn met bovenvernoemde plugin.

Een mogelijke oplossing: http://community.mybboard.net/showthread...140&page=1