MyBB Community Forums

Full Version: Laatste bezoek?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Hey

Ik vroeg mij af waar het verschil zit?
Wanneer ik in mijn beheerdersCS kijk naar laatste bezoek staat hier bij iemand 25-10-2007, terwijl als ik bij de gebruiker zelf ga kijken bij laatste bezoek komt er op dat hij er op 20-12-2007 nog is opgeweest?

Ik had de gebruikers gesorteerd om diegene die al langere tijd niet meer op het forum waren ingelogt een mailtje te sturen en ze daarna te verwijderen, maar dit is dan geen goed idee.

Bestaat er wel een makkelijke manier om die gebruikers te kunnen tonen, zonder dat ik telkens bij iedereen moet gaan nakijken of het wel klopt? Of zit er gewoon een fout in het forum bij mij?

Nog even een klein vraagje: als ik kijk op mijn beginpagina van mijn beheerdersCS staat er: "Aantal berichten: 12860 (4294967300)"
Wanneer ik dan klik op hetgene tussen haakjes komt er "Er zijn momenteel geen berichten die wachten op moderatie."
Klopt dit?

Alvast bedankt & fijne feestdagen voor iedereen gewenst!

Met vriendelijke groeten

Koen
MemberProfile : maken gebruik van de 'lastactive' timestamp; alsnog noemen ze het 'Last Visit' in het MemberProfile.
AdminSection : maken gebruik van de 'lastvisit' timestamp;

Verklaart misschien het verschil.

En voor het moderatie probleem, heb je al eens een 'recount' geprobeerd?
ACP - Onderhoud - Statistieken opnieuw Opbouwen - Discussietellers opnieuw opbouwen
Hey

Bedankt! Die recount heeft inderdaad geholpen!

Is er dan een makkelijke manier om te zien welke gebruikers er voor lange tijd niet meer actief zijn geweest? (Dus wat je te zien krijgt in het memberprofile) of moet je iedere x bij het memberprofile nakijken.

Want het is niet de bedoeling dat ik bezoekers ga verwijderen die nog maar pas op het forum zijn geweest.
Je kan de code veranderen in member.php, zodanig dat het de 'lastvisit' timestamp gebruikt zoals in je ACP;

Open member.php
Find
	if($memprofile['lastactive'])
	{
		$memlastvisitdate = my_date($mybb->settings['dateformat'], $memprofile['lastactive']);
		$memlastvisitsep = ', ';
		$memlastvisittime = my_date($mybb->settings['timeformat'], $memprofile['lastactive']);
	}
	else
	{
		$memlastvisitdate = $lang->lastvisit_never;
		$memlastvisitsep = '';
		$memlastvisittime = '';
	}

Change into
	if($memprofile['lastvisit'])
	{
		$memlastvisitdate = my_date($mybb->settings['dateformat'], $memprofile['lastvisit']);
		$memlastvisitsep = ', ';
		$memlastvisittime = my_date($mybb->settings['timeformat'], $memprofile['lastvisit']);
	}
	else
	{
		$memlastvisitdate = $lang->lastvisit_never;
		$memlastvisitsep = '';
		$memlastvisittime = '';
	}
Ok bedankt Big Grin