MyBB Community Forums

Full Version: Forum Verhuizen
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
hey

Ik ben bezig met mijn forum te verhuizen, ik kan alles in de nieuwe database importeren behalve de posts, dit bestand is te groot volgens de server.
Weet iemand hoe ik dit het best kan aanpakken?
Ik kan gebruik maken van ssh op de server, maar weet niet hoe ik de max_allowed_packet moet aanpassen eigenlijk.

Als ik het nu importeer staat er maar een deel van de post waardoor het forum ook onbruikbaar is.

Weet iemand hoe ik dit moet aanpassen of een goed programmatje (heb nu bigdump, maar dat wil ook niet mee) of hoe ik die tabel moet opsplitsen in kleinere tabel en zo kan importeren?

Alvast bedankt!
Je kan het doen door via SSH te werken, of door de maximum grootte voor bestanden te vergroten, dit doe je met een .htaccess bestandje:
php_value upload_max_filesize 5M
Maar bigdump valt gewoon stil na een minuut en bij ssh stuit ik altijd op die max_allowed_packet Sad

Kun je een tabel niet opslitsen via phpmyadmin en terug samenvoegen daarna?
Je kunt proberen om via phpmyadmin bij exporteren de uitgebreide invoegingen uit te vinken en dan opslaan. Dan kun je het opsplitsen in meerdere delen, maar is wel een hoop werk om in te voegen.
Hey, dankjewel Big Grin
Dat is gelukt, was idd even werk.

Maar nu krijg ik wanneer ik iets wil posten deze melding:
Quote:De authorisatiecodes komen niet overeen. Gebruikt u deze functie op de juiste manier? Ga terug en probeer het opnieuw.
Ik kan mij ook niet uitloggen want dan komt er een melding van fout id.

Weet iemand hoe dit komt of hoe ik dit kan oplossen.

Alvast bedankt
Daar kun je dan denk ik beter een nieuw topic over aanmaken zodat daar ook de aandacht heen kan. Zal vermoedelijk met instellingen te maken hebben van de tabellen. Maar ben net zo'n leek op mysql gebied als jij dus...Rolleyes