MyBB Community Forums

Full Version: Kopieeren berichten
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Zodra er puntjes op de e staan werkt het niet haal je ze weg doet die het wel.

Inbetwee
Zie mijn vorig bericht - het heeft dus idd met de characterset te maken Smile
Heb het veranderd nog geen verandering.

Inbetwee
Hmm,
Ik weet uiteraard niet wat je allemaal eerder hebt zitten wijzigen in je instellingen - want zo te zien heb je daar ook met vanalles en nog wat zitten prutsen, maar kan je het eens gewoon "terugzetten" zoals het eerder stond? Wel de wijziging wat betreft het decimaalteken etc behouden Smile
In ieder geval, je weet nu hoe je langere berichten kan kopieren (zolang je er de ë uithaalt).
Ik heb inmiddels Tochjo een Pm gestuurd zodat hij dit ook even kan bekijken en je eventueel verder kan helpen. Lijkt me trouwens wel een interessante "bug" indien dit een bug is Smile
Wat bedoel je met prutsen ? zoals de reclame banners

Inbetwee
Nee, ik bedoel zoals je eerder aangaf:

Quote:maar had ook al de dutch van iso-8859-1 er nu in maar helpt ook niet.
Mijn vorige forum was niet UTF-8 maar na het omzetten wel dus moet het daarin zitten.
Als ik zo eens door je forum ga, bv hier (foei, illegale software aanbieden! (this offtopic Toungue)), dan zie ik dat je idd problemen hebt/had met je charactersets.
miekiemoes Wrote:In ieder geval, je weet nu hoe je langere berichten kan kopieren (zolang je er de ë uithaalt).
Ik heb inmiddels Tochjo een Pm gestuurd zodat hij dit ook even kan bekijken en je eventueel verder kan helpen. Lijkt me trouwens wel een interessante "bug" indien dit een bug is Smile
In ieder geval bedankt tot zover wacht het eerst wel even af.
weet nu waar ik het zoeken moet.

Inbetwee
Maar dat is gekomen na het omzetten van smf na Mybb toe.

Inbetwee
Helaas kan ik je daar niet mee helpen. Heb al verschillende forumsoftware gebruikt en geconverteerd, maar smf is een uitzondering, dus kan niet meteen zeggen waar het juist fout gegaan is. Ik heb me in ieder geval al op je forum geregistreerd Smile
Pages: 1 2 3