MyBB Community Forums

Full Version: Footer veranderen (welke pagina?)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
www.forumtweedewereldoorlog.be is de link. Ik wil onderaan de pagina een banner bijplaatsen maar vind de correcte pagina niet. Deze staat namelijk niet als footer vermeld en ik ben al uren opzoek achter die ene pagina.

Weet iemand hoe die wel noemt? (nederlandstalig pakket van deze site)
Dat kan je toch ook met de footer-template als ik me niet vergis? En die staat gewoon in de lijst hoor.
Via beheerdercs?
BeheerdersCS > templates modify/delete > selecteer template set > Scroll naar onder tot 'footer'.
Ik heb in de footer css gevoerd zoals door u gezegd maar het lukt niet.
via beheerdersCS en dan sablonen bijwerken nu kan je de thema kiezen welke je gebruikt.
Daarna vind in de footer pagina wel.

Inbetwee
inbetwee, dit lukt me niet. Ik heb in de css van de footer de link & code ingevoerd maar de afbeelding komt niet tot beeld.
Heb je dan wel de juiste code ingegeven?
Je moet niet in de css zijn maar in de template zelf dus nog een keer als je in je beheerderCS zit druk dan sjablonen Wijzigen/Verwijderen nu zie je rechts alle thema`s staan.Klik nu op de thema die je gebruikt op uitklappen nu laat die alle velden zien als ze zijn uit geklapt zie je footer staan druk op wijzigen plak de code waar je hem hebben wilt.
Vink Doorgaan met bewerken na toevoegen: aan als je de code hebt ingevult dit is er voor als er iets fout mocht gaan dan kom je terug op de footer pagina.
Open je forum in een externe link en kijk of de afbeelding op de goede plek staat zoja dan kan je uitloggen uit beheerdersCS.

Inbetwee
k heb in volgende tabel:
Footer van tabel (Aangepast in dit thema)
de afbeelding ingevoerd maar hij geeft het niet weer op het forum zelf.