MyBB Community Forums

Full Version: superbeheerder
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
hoe kan je iemand een superbeheerder maken?
ik heb gekeken in de beheerderscs maar nog niet kunnen vinden.
In je ./inc/config.php file


/**
 * Super Administrators
 *  A comma separated list of user IDs who cannot
 *  be edited, deleted or banned in the Admin CP.
 *  The administrator permissions for these users
 *  cannot be altered either.
 */

$config['super_admins'] = '1';
Bedankt het is gelukt!
Ik beheer het forum met iemand anders dus hij had superbeheerders rechten en ik nog niet.
Ik heb mezelf als superbeheerder gemaakt, maar kan nog steeds niet overal in, terwijl als ik als (met een superbeheerderslogin van een mede beheerder) inlog en ik mijn titel bekijk ik wel superbeheerder ben, wat doe ik hier fout.
$config['super_admins'] = '1,3818';
Dat heb ik dus geplaatst

Grtz
spatie:
$config['super_admins'] = '1, 3818';
Heb het aangepast met die spatie, maar helaas"U hebt geen toegang tot dit gedeelte van het BeheerdersCS", gaat dus om groepen beheren waar ik nu niet in kom.

grtz
beheerdersrechten aanpassen is dat
U kunt deze handeling niet verrichten, aangezien de gebruiker die u wilt bewerken, een superbeheerder is. ik klik dus met een account van een andere superbeheerder op mijn naam en dan staat er dus dit, terwijl ik met mijn eigen naam niet naar beheerdersrechten kan??????

Dus met andere woorden, het beheerdersCS ziet mij als superbeheerder alleen heb ik die rechten niet
Misschien kunt u uzelf even geen superbeheerder maken, daarna controleren hoe de instellingen staan en daarna uzelf opnieuw superbeheerder maken?
je kunt alleen superbeheerder worden door dit aan te passen in de config.php, lijkt me niet dat dit ergens anders kan.
Pages: 1 2