MyBB Community Forums

Full Version: hide functie
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
we hebben de hide functie goed werkend, echter 1 vraag. hoe kan ik het zo instellen dat uppers mods admins etc de linken ook niet zien, dat is nu namelijk wel zo. Alleen de leden moeten een reply doen de rest niet.

Grtz
/*$db->insert_query(TABLE_PREFIX.'settings', array(
'name' => 'hidelinkreply_allowmods',
'title' => 'Always show links to Moderators',
'description' => 'If yes, links will never be hidden to moderators/administrators.',
'optionscode' => 'yesno',
'value' => 'no',
'disporder' => 2,
'gid' => $gid
));*/

Staat dus op no, maar toch kunnen mods admins etc de linken zien, wie o wie heeft hier een oplossing voor

Grtz
kijk in je bord instellingen daar vind je deze instelling
hahahah, zo'n antwoord had ik van jou nou niet verwacht, als het daar zou staan had ik de vraag niet gesteld.
het heeft met de instelling te maken maar krijg het niet voor elkaar

Grtz Eric
kan je dan het hele bestand als een bijlage aan een reactie plaatsen dan kijk ik wat er mis mee is.

edit: welke versie van mybb gebruik je?
(2008-07-21, 08:21 PM)erigo19 Wrote: [ -> ]/*$db->insert_query(TABLE_PREFIX.'settings', array(
'name' => 'hidelinkreply_allowmods',
'title' => 'Always show links to Moderators',
'description' => 'If yes, links will never be hidden to moderators/administrators.',
'optionscode' => 'yesno',
'value' => 'no',
'disporder' => 2,
'gid' => $gid
));*/

Staat dus op no, maar toch kunnen mods admins etc de linken zien, wie o wie heeft hier een oplossing voor

Grtz

in de plugin zitten verborgen deelen die moet je zichtbaar maken voor mybb en dan krijg je dat mods en admins de linken ook niet zien