MyBB Community Forums

Full Version: Vreemd en Merkwaardig
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ok, hoi iedereen, ik ben nieuw hier en heb een wazig probleem.
We hebben een nieuw forum geinstalleerd en inmiddels al een paar leden enzo. Alles werkte prachtig tot ik ineens zag dat er dubbele posts op de voorpagina te zien zijn. Het bericht dat als laatste gepost is komt een stuk erboven nogmaals voor terwijl als je dat forum binnengaat dat bericht er niet tussen staat.
Het forum draait nu al een 2 weken en er zijn tot nu toe niet eerder van deze dingen gebeurd. Wat wel ook nog mis is is dat er bij het updaten van een profiel een foutmelding komt. Een fout in usercp.php geloof ik, ik zelf heb de fout niet maar leden wel. Ook een ander forum die dezelfde software draaid heeft exact hetzelfde probleem met dat opslaan. De veranderde gegevens worden echter wel opgeslagen. Dacht dat het iets van doen had met headers already sent, maar pin me er niet op vast. Misschien dat iemand er eens naar zou kunnen kijken.
Mijn forum draait op Imaging forum
Verder zie ik hier een foutje, de align to the left afbeelding mist hier.
knol Wrote:Alles werkte prachtig tot ik ineens zag dat er dubbele posts op de voorpagina te zien zijn. Het bericht dat als laatste gepost is komt een stuk erboven nogmaals voor terwijl als je dat forum binnengaat dat bericht er niet tussen staat.
Heb je hier een screenshot van? Als je dat niet hebt, probeer dan wat uitgebreider uit te leggen wat je hier mee bedoelt.

Bedoel je met de voorpagina portal.php?
[Image: Naamloos.jpg]
Dit kun je zien zeg maar, terwijl de bovenste in een verkeerde plek wordt weergegeven.
Die andere foutcode is als volgt:
Warning: Variable passed to each() is not an array or object in /home/knol-surft.nl/imaging/usercp.php on line 372

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/knol-surft.nl/imaging/usercp.php:372) in /home/knol-surft.nl/imaging/usercp.php on line 404

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/knol-surft.nl/imaging/usercp.php:372) in /home/knol-surft.nl/imaging/inc/functions.php on line 232