MyBB Community Forums

Full Version: Email bij foute login
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Hallo allemaal,

Wij hebben ons forum (http://forum.sencweb.nl) maar sinds de overgang naar de nieuwe versie (dacht ik) krijgen wij geen emails meer bij een foutieve inlogpoging.

Hoe los ik dit op? Ik wil graag weten als er foutieve inlogsessies zijn.

Bij voorbaat dank

Syvdo
Normaal gezien staan die nog altijd aan...

Kijk het volgende na:
*is het admin mailadres juist?
*kijk in 'tools & maintenance' of er foutmeldingen te vinden zijn bij system mail log (of iets dergelijk)
*kijk in je spam folder
Spam folders zijn leeg, op de server staan ze niet eens aan volgens mij.
En er zijn foutmeldingen maar dat was omdat er iets verkeerd stond ingesteld, dit is inmiddels verholpen. admin emailadres klopt ook want ik krijg wel andere berichten, zoals Reactie op Discussie etc.

Maar toch ontvang ik de emails niet. Enig idee hoe dit komt?
ik ben de twee de admin van http://forum.sencweb.nl. we hebben het e-mail adres verandert in een werkend e-mail adres maar we krijgen nog steeds niet die e-mails binnen
Iemand een idee nog?
Je zou in de admin bij email opties kunnen kijken of dat allemaal juist is ingesteld. Wil het dan nog steeds niet, dan zou je de andere optie even moeten proberen, dus niet via php maar via smtp. De juiste instellingen kun je vermoedelijk wel krijgen van de provider. Hoop dat dit het voor je oplost! Wink
maar andere emails verstuurt het forum wel hoe verklaar je dat dan
De php instellingen zijn allemaal juist, en wat mede admin bombo zegt klopt. We ontvangen wel steeds andere emails. Dus dit is niet het probleem lijkt mij.

Is het niet mogelijk dat deze functie (per ongeluk) is uitgeschakeld?
Eerlijk gezegd zou ik het ook niet weten, bij mij zijn er ook vaak van die rare zaken aan de gang met email. Ik gebruik mybb nu al enkele jaren, maar maak me er niet langer druk over dat ik geen mails meer krijg.
Bij mij ligt dit vermoedelijk ergens aan de provider, en die timmert alles nogal dicht wegens beveiliging.
in ieder geval bedankt voor het meedenken knol Wink
Pages: 1 2