MyBB Community Forums

Full Version: forum met aantal foutjes
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
4000 leden minder hoeveel leden heb je dan wel totaal?

maar goed ik weet niet hoe dat opgelost kan worden
Totaal hebben we 7000 leden die gelukkig door knutsel werk er allemaal weer op staan.
Krijg nu alleen geen plugins meer geinstalleerd. Op het moment dat ik op invoegtoepassingen beheren klik staat er deze melding
"
/home/vrijemp3/data/www/vrijemp3.ws/inc/languages/dutch/admin/forum_akismet.lang.php does not exist"
en dat bestand zie ik in een originele mybb niet staan

Is dit wat overgebleven is van onze upgrade?
Grtz Eric
(2008-09-22, 02:32 PM)bombo Wrote: [ -> ]4000 leden minder hoeveel leden heb je dan wel totaal?

maar goed ik weet niet hoe dat opgelost kan worden
gebruik je de akismet plugin?
ja, dan moet je het taal bestandt downloaden:http://community.mybboard.net/thread-34520.html en dat bestand zoeken er in.
nee, dan kan je met ftp het bestand uit de inc/plugins/ map halen en je kan er weer in komen
Merci heb het bestand verwijderd en kan weer plugins installeren. geen idee hoe het er in gekomen is.
Nu maar eens uitdokteren hoe de upgrade werkend er overheen te zetten is. Heb het op een reserve server geprobeerd is redelijk gelukt alleen met mozilla is het forum te zien, met i.e. krijg je een wit beeld zonder tekst of wat dan ook.
Suggesties?
Grtz Eric


(2008-09-23, 06:38 PM)bombo Wrote: [ -> ]gebruik je de akismet plugin?
ja, dan moet je het taal bestandt downloaden:http://community.mybboard.net/thread-34520.html en dat bestand zoeken er in.
nee, dan kan je met ftp het bestand uit de inc/plugins/ map halen en je kan er weer in komen
(2008-09-23, 07:19 PM)erigo19 Wrote: [ -> ]Merci heb het bestand verwijderd en kan weer plugins installeren. geen idee hoe het er in gekomen is.
Nu maar eens uitdokteren hoe de upgrade werkend er overheen te zetten is. Heb het op een reserve server geprobeerd is redelijk gelukt alleen met mozilla is het forum te zien, met i.e. krijg je een wit beeld zonder tekst of wat dan ook.
Suggesties?
Grtz Eric

mooi, die plugin is gemaakt door mybb dus die komt weer terug in de volgende versie.

staat die reserve forum online zo ja stuur dan even de link door dan kan ik kijken wat ik er van begrijp
Pages: 1 2