MyBB Community Forums

Full Version: forum met aantal foutjes
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Door wat te knutselen met het forum krijgen we een aantal foutmeldingen o.a. bij plugins. Is het mogelijk om een schone mybb er overheen te zetten zonder dat we alles kwijt zijn?

Grtz
Eric
je zou het merge systeem kunnen gebruiken om dat te doen maar ik weet niet hoe dat in zijn werk gaat
De merge ken ik wel, zo heb ik ons forum van phpbb2 naar mybb omgezet, is idd het proberen waard

Grtz Eric
(2008-09-21, 09:29 AM)bombo Wrote: [ -> ]je zou het merge systeem kunnen gebruiken om dat te doen maar ik weet niet hoe dat in zijn werk gaat
Een back-up laden is altijd de beste oplossing.
(2008-09-21, 10:37 AM)destroyer Wrote: [ -> ]Een back-up laden is altijd de beste oplossing.

dat kan mischien wel maar volgens mij zitten dan nog wel de fouten van de plugins er in
Niet als de back-up van voor dat geknutsel is.
dat is wel zo maar als je die back up gebruikt dan kan het zijn dat je een paar berichten mist die na of tijdens het geknutsel zijn geplaatst
dat is idd het probleem, als we een werkende backup terug zetten zijn we erg veel kwijt, dus is geen optie. Merge wil ook niet leuk meedoen, dus zit er niets anders op dat uitzoeken waarom de plugin niet meer werkt

Grtz Eric
merge werkt volgens mij niet omdat het een forum is van 1.4.* en de merge werkt aleen met 1.2.*
het probleem is ontstaan door een upgrade van 1213 naar 14, hele forum naar de k***e, templates uitgerekt, leden die er niet meer waren(4000 leden waren we kwijt) etc. Heb het nogmaals geprobeerd een upgrade maar dan op een reserve forum maar helaas ook die gaat niet goed, wederom 4000 leden kwijt, templates die weg zijn etc.
Heb met perge iets kunnen repareren maar draait niet zoals het hoort

Grtz Eric
Pages: 1 2