MyBB Community Forums

Full Version: handleiding
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Is er ook een goede beschrijving waarin ik kan vinden hoe ik de kleuren van een template kan veranderen en zo ja in welk bestand ik moet zoeken.

Bijvoorbeeld, waar staat de kleur van de welkom balk, waar staat de kleur van de achtergrond etc etc. Gaat om een mybb 14

Grtz
Je kan de CSS aan passen bij Sjablonen en thema's dat veranderd de kleuren
ja oke zo ver was ik ook al gekomen, maar nu wil ik graag weten waar ik welke kleur moet aanpassen.

De voorbeelden die ik nu noem gaat dus om een standaard template van mybb, default genaamd.

Bijvoorbeeld, het my categorie is nu blauw en zou ik toch graag een andere kleur geven, tevens moet dan de letters zwart worden ipv wit.

En is het mogelijk om in het bovenste gedeelte waar nu zoeken, ledenlijst kalender staat, ook zelf een verwijzing te plaatsen?

Grtz Eric
ik weet dat letter kleur weizigen mogenlijk is. volgens mij is het in global.css.
en dat menu staat in header sjablonen gewoon header, welkomblock is voor gebruikerscs en beheerderscs.

volgens mij moet je dan even in de images map kijken om kleuren van afbeeldingen te weizigen

als je meer hulp nodig heb zeg het dan
Verder kun je natuurlijk ook veel info halen in de wiki dacht ik... Smile