MyBB Community Forums

Full Version: Upgraden forum
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ik heb m'n forum van 1.2 naar 1.4.2 geüpdatet, erg dom maar ik heb helaas geen volledige back-up gemaakt, na het upgraden geeft hij het admin menu goed weer maar de front-end ziet er niet uit.

WWW.famboone.nl

Ik heb verder al een nieuwe template gedownload maar dat hielp niet.
Heeft iemand voor mij misschien een oplossing?
Je moet ergens bij je templates de boel reverten denk ik, je kunt hier wel veel meer info vinden op het/dit forum, maar denk dat dat je probleem zal oplossen.
Het terugzetten (reverten) werkt in dit gevalt niet, ik had het namelijk ook al geprobeerd, er moet toch echt wat anders aan de hand zijn.

Het admin menu wordt wel gewoon in de goede style weergegeven,

kan ik uit de huidige database niet de forum data rijden halen?
En dan nieuwe schone installatie doen en dan deze rijen (database fields) terugzetten. zoja welke database rijen zijn dit dan?
Ik denk dat ikzelf in zo'n geval eerst nog eens alle files opnieuw zou uploaden. Daarnaast bestaat er nog een optie om je css bestand op de server te zetten en deze te gebruiken. Ergens een optie in de admin, dacht ook bij templates. Misschien zit hem daar ergens de kneep. Vanmiddag meende ik buiten de css om alle normale dingen te zien, dus ik vermoed dat het toch iets dergelijks is. Met de database zou ik niet zo snel knoeien... zeker niet als het wel al goed gewerkt heeft!
Ik heb hetzelfde probleem gehad, kijk hier eens.
http://community.mybboard.net/thread-341...ight=purge
Dit gaat dus om het probleem als je forum helemaal uitgerekt is.
Je bestaande templates zijn er dan niet meer, alleen de default template.
Succes
Het is me gelukt door een aantal rijen uit de database in een geheel nieuwe installatie te kopiëren.
Nu werkt alles weer. Hartelijk dankt in ieder geval.