MyBB Community Forums

Full Version: Upgraden
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Hey,

Ik maak ot nu gebruik van IPB. Maar wil graag overstappen naar MBB.Big Grin Maar heb ik Convertor's nodig, hoe moet ik dat doen, overstappen naar MBB?
Alvast bedankt voor reacties.

Gr,

Michiel
Momenteel zijn er nog geen convertors voor IPB naar MyBB Gold PR2. Zodra de MyBB Gold Final uitkomt, wordt er aan converters gewerkt. Je zal moeten wachten tot dan, sorry.
Hmmm,

Ok jammer. bedankt voor uw reactie.

Gr,

Michiel

Edit: Ik heb myBB geinstalleerd om te testen.Smile Maar waar kan ik de Nederlandse taal vinden? alvast bedankt.
De Nederlandse vertaling is te vinden op http://community.mybboard.net/showthread.php?tid=3565.

Dit is slechts een voorlopige versie, kleine aanpassingen worden op dit moment nog gemaakt. We vonden het echter belangrijker dat er zo snel mogelijk een goed bruikbare vertaling beschikbaar was voor Preview Release 2 dan dat deze al uitgebreid getest was. Dit heeft wel tot gevolg dat de Nederlandse vertaling voor het beheerdersCS nog niet beschikbaar is. We hopen deze binnen enkele weken beschikbaar te hebben - in ieder geval voor of vlak nadat de uiteindelijke versie van MyBB 1.00 beschikbaar is gekomen Smile