MyBB Community Forums

Full Version: Favoriete topic lijst
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Beste Leden,

Bestaat er al iets als een 'favoriete topic' lijst in de nieuwste versie van mybb?

Ik kan zelf wel PHP & MySQL, maar aangezien mybb geen PHP toetstaat in haar coding kan ik dit niet zelf ontwikkelen.

Als iemand me kan helpen? Huh

Groet,

Robin
Hey Roboo.nl

Wat bedoel je precies met topic lijst? Bedoel je een lijst met al je favoriete topics? Misschien kan je wat met de subscribe methode van MyBB. Klik hier voor meer informatie.
(2009-06-08, 07:13 PM)Shell Wrote: [ -> ]Hey Roboo.nl

Wat bedoel je precies met topic lijst? Bedoel je een lijst met al je favoriete topics? Misschien kan je wat met de subscribe methode van MyBB. Klik hier voor meer informatie.
Ik denk niet dat ik daar veel verder mee kom, ik bedoel dat de gebruiker bijvoorbeeld op een knop kan klikken waardoor het topic in een lijst komt met de door hem geselecteerde topics.

Favoriete topics dus
Vroeger hadden we een systeem onder de naam Favoriete discussies. Je kon dan een discussie toevoegen aan die lijst door middel van een link onderaan de discussie en de lijst was te raadplegen via het GebruikersCS. Daarnaast was er de mogelijkheid je te abonneren op discussies: dan kwamen discussies eveneens in een lijst in je GebruikersCS, maar kreeg je ook een e-mail als er een nieuw bericht werd geplaatst.

Ter vereenvoudiging zijn die functies nu samengevoegd. Je kunt je nu abonneren op een discussie (in het Nederlands door middel van een link 'Op discussie abonneren' onderaan de discussie) en dan aangeven of je wel of geen e-mailbericht wilt ontvangen als er een reactie wordt geplaatst. De lijst met die discussies is nog te raadplegen via het GebruikersCS. Dit lijkt te zijn waar je naar op zoek bent.

Probeer het op deze forums eens uit: de link 'Subscribe to this thread' staat onder de discussies aan de linkerkant van de pagina Smile