MyBB Community Forums

Full Version: Working on a swedish language pack
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Im working on a swedish lang pack at the moment. It will be released as fast as its done and tested. Im not going to set up a deadline. Im gonna work as fast as i can so it wont take long i hope.


Som ni läste ovanför, jag håller på att fixa ett svenskt språkpaket.
Om du vill hjälpa till genom att översätta eller testa språkpaketet. Skriv ett inlägg här eller PMa mig.
Skulle behöva nån som kanske vill fixa knapparna (Med photoshop)? Kan nog fixa det själv men det skulle underlätta totalt. Om nån nu vill fixa dom så får ni ju dela äran med mig när det blir release.

Man kommer kunna följa hur långt jag kommit här i tråden

Hälsningar,
Erxaz
13 av 45 filer klara.
Kanske skulle kunna arbeta tillsammans med att översätta detta?
Jag håller på att översätta Admin CP just nu.
Okey, nice. Fortsätt med det så kan vi lägga ihop våra arbeten sen. Toungue
Gött, sedan så drar vi en beta test på vår langpack i mitt forum: seithu.uppload.com/forum
Fan vad bra göbbar, ser tungt fram mot detta!
Bra bra. Smile
Hej Erxaz och övriga inblandade,

jag kan hjälpa till med "knapparna". Vänligen meddela om det fortfarande finns behov av den hjälpen.

Erxaz, hur många filer har Du översatt nu?


/anders
Hej Anders,

Jag har fått en bunt svenska knappar av Jonjon, han som översatte 1.2. Så vi behöver tyvärr inte några nya. Därimot vore det coolt ifall du kunda redigera nåt generelt tema. Så folk inte behöver använda orginalet eller dom blåa knapparna till nåt tema som dom inte passar med.

Du sa att du ville se hur långt jag kommit, du kan se det här.

http://community.mybboard.net/thread-57279.html



/ Erxaz
Erxaz,

hur går det med den svenska översättningen?

Jag har kollat länken http://community.mybboard.net/thread-57279.html i Din senaste post då och då, och det är fortfarande 17 filer översatta.

/anders
Snyggt, gl med den.
Pages: 1 2