MyBB Community Forums

Full Version: Hulp gevraagd voor installatie van NL taalpakket
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Hallo,

Ik wilde vragen of iemand die ervaring heeft met het installeren het Nederlandse taalpakket mij wilde helpen.

Want ik snap echt niet hoe je dat pakket installeert, want wanneer ik dit doe. Dan gaat mijn hele template van mijn forum scheef staan. En dat is niet zo handig Toungue

Het gaat om deze site: http://flnk.nl/l/df
Er zit daar ook een andere template op, maar dit moet als het goed is toch niks uitmaken (?)Huh

voeg mij dan a.u.b. toe op msn: [email protected]

Mvg
Paul
Kan het zijn dat je de afbeeldingen misschien nog moet aanpassen naar nederlandse versie of iets dergelijks? Normaal gesproken is het een kwestie van alles uploaden en dan vervolgens in de admin nederlands als hoofd taal instellen. Overigens heb ik zelf nederlands enkel op het forum als hoofd taal staan, en de admin in t engels. Verder moet je dan wel de juiste afbeeldingen kopieeren naar de nederlandse versie van de taal, en je kunt beter dan ook de taal aanpassen op die knoppen natuurlijk.
(2009-12-20, 11:44 PM)knol Wrote: [ -> ]Kan het zijn dat je de afbeeldingen misschien nog moet aanpassen naar nederlandse versie of iets dergelijks? Normaal gesproken is het een kwestie van alles uploaden en dan vervolgens in de admin nederlands als hoofd taal instellen. Overigens heb ik zelf nederlands enkel op het forum als hoofd taal staan, en de admin in t engels. Verder moet je dan wel de juiste afbeeldingen kopieeren naar de nederlandse versie van de taal, en je kunt beter dan ook de taal aanpassen op die knoppen natuurlijk.

Oke, ik zal wat proberen
Ben je er uitgekomen of heb je nog hulp nodig?
Ik ben er al uit gekomen Smile
Toch bedankt voor je aanbod.