MyBB Community Forums

Full Version: post_max_size probleem!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Hej allemaal,

vandaag beetje bezig geweest met een forum, ik wil hem eigenlijk net online gooien maar dan ontdekte ik deze fout/bug. Al bij relatief weinig tekens krijg ik de error, post_max_size dus de post kan niet geplaatst worden?! Iemand die hier wat op weet of weet waar ik dat kan veranderen, zelf heb ik het niet kunnen vindenConfused
Dit bestand kan niet worden geĆ¼pload. De bestandsgrootte is groter dan de waarde post_max_size.

Exacte foutmelding
Ik vermoed dat het de capaciteit van je hoster is die aan zijn limiet zit.
Bij "hulpmiddelen en onderhoud" vind je: "Maximale uploadgrootte / Maximale POST-grootte (post_max_size) " en als je bestand dat je wil uploaden groter is dan de waarde (1ste getal dat je ziet) die daar staat is het gewoon niet mogelijk.

Het is dus geen bug aan mybb maar een instelling bij je hoster waarschijnlijk. (Dus misschien daar even gaan aankloppen?)
De maximale bestandgrootte van bijlage kan je namelijk zelf instellen bij: instellingen => bijlagenformaten, maar je loopt altijd tegen de post_max_limiet aan.
webhost is 000webhost, ben op het moment even met gratis webhost later komt betaald wel.

Dus wss ligt het daar aan?
en voor de rest upload ik geen bijlage ofzo, alleen een post met op zijn hoogst 25 woordenWinkConfused
Dus helemaal niets van bijlage en je krijgt die melding? Dat zou wel heel snel zijn dan.
Wat zijn de waardes die je daarvoor hebt op je admincp?

Je kan anders eens proberen ze hoger te plaatsen door dit toe te voegen aan je .htaccess file:
php_value post_max_size 5M
php_value upload_max_filesize 5M

(Meer info: http://www.000webhost.com/forum/customer...p-ini.html )

Werkte het vroeger wel en heb je iets veranderd aan je forum? Upgrade gedaan ofzo?
Want bij een gewone post heb ik zoiets niet meteen voorgehad.
Heb wel 2 of 3 plugins ja.
Ik lees net (in het Engels gedeelte) dat het toch plots werkt Smile, fijn te horen.
Hopelijk blijft het nu goed gaan, nog veel succes met de uitbouw van je forum!