MyBB Community Forums

Full Version: Hulp gevraagd om een database te herstellen.
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Hallo,

Ik heb een backup van een oud forum gemaakt om zo de topics, leden, forums indelingen en nog een aantal dingen bij een nieuw forum te behouden.

Alleen nu is het probleem dat ik niet weet hoe ik die backup erin moet zetten. Ik heb al een aantal tips en dergelijke gehad, maar het lukt met niet.

Zou iemand mij misschien willen helpen door deze backup voor mij erin te zetten?

Mvg
Paul
Gebruik je dezelfde versie van mybb waar je de backup wil terug plaatsen?
Waar zit juist het probleem? (Bij het importeren of geeft je forum een foutmelding, .. ?)
En wil je gewoon die oude backup weer online hebben of wil je je oud forum bij een nieuw voegen?

Want opzich is het gewoon een nieuw forum online zetten, database wissen en dan je backup importeren (indien ze volledig is).
Nee, het was eerst op de myBB 4.10 (dacht ik) en wil hem op de myBB 4.11
Het probleem is dat hij telkens een error in phpMyAdmin geeft als ik hem wil herstellen.

Het is niet echt een oude backup, maar een paar delen ervan: leden, topics/posts, forums/categorieën en nog een paar.
Daar zitten geen databaseveranderingen op, dus dat werkt wel.
Kun je even de foutmelding posten die je krijgt bij phpMyAdmin? (Je dropt toch eerst de tabellen die je wel in je backup hebt?)
wat bedoel je precies met: droppen?
wissen... Want anders krijg je een melding dat het al bestaat.
Vandaar dat het handig zou zijn dat we de juiste Error wisten, want het probleem kan zich ook elders voordoen.
Ik krijg inderdaad een error dat de database al bestaat, maar wanneer ik hem delete, dan doet hij alsnog vaag en dan doet me forum het ook meteen vreemd. Dus ik zoek eigenlijk iemand die het voor mij kan doen Smile
...
Als je me de nodige gegevens doorstuurd via PM wil ik het wel in orde proberen te brengen.
(2010-01-18, 03:19 PM)koenwi Wrote: [ -> ]...
Als je me de nodige gegevens doorstuurd via PM wil ik het wel in orde proberen te brengen.

Heb je geen MSN? want anders kan je me die PM'en, want dat gaat wel iets makkelijker en sneller.