MyBB Community Forums

Full Version: Vertalings probleem en hoe veranderd ik dit?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Hey,

Ik heb bij elke topic op mijn forum dat alle gegevens van de persoon die de post plaatst, dat die dan links van het bericht staan. Zoals je hier ziet: klik hier

Maar omdat je waarschijnlijk niet bent ingelogd zie alles er goed uit en zie je ook dit niet bij die gegevens: "Waarschuwingsniveau: 0%"

En als je wel bent ingelogd zie je dat dus wel, maar dat woord is te lang en daardoor rekt hij uit en dat wil ik niet. (voorbeeld: http://i49.tinypic.com/33mtkz6.jpg)

Daarom zou ik graag willen weten in welke map/bestand dit woord in het vertalingspakket zit, want dan kan ik hem bijvoorbeeld in: "Waarschuwingen" veranderen en dat het dan niet uit rekt.

Graag hoor ik zo spoedig mogelijk een reactie.
Mvg,
Pauloss
/inc/languages/dutch/global.lang.php

Daar staat het in.
Ja bedankt!
Ik heb het kunnen oplossen.
Opmerking achteraf: ik vind het niet zo'n probleem dat de kolom iets uitrekt; in de nieuwe versie voor MyBB 1.4.12 blijft de tekst voorlopig Waarschuwingsniveau, omdat dat mijns inziens iets preciezer is dan alleen Waarschuwingen. Maar zeker bedankt voor het meedenken; mogelijk wijzigt dit in een volgende versie alsnog, want ik ben er ook niet helemaal gelukkig mee.