MyBB Community Forums

Full Version: Probleem Calendar (geen februari)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Hoi allemaal,

Sinds kort mist in het forum de maand februari, als je van januari naar februari gaat kom je in maart terecht. Probeer ik via de link http://xxxxxxxx/forum/calendar.php?year=2006&month=2 naar februari te gaan dan komt wederom maart tevoorschijn.
De maand februari heeft wel gewerkt een week terug.

De versie van het forum welke ik gebruik is nog versie 1.00 Release Candidate 4.

Groetjes, Chris
Waarschijnlijk is dat een bug, en kan je best upgraden.
destroyer Wrote:Waarschijnlijk is dat een bug, en kan je best upgraden.

Heb een poging gedaan bij een proef forumpje van dezelfde versie maar dat ging de mist in, hij bleef steken bij het converteren van de fileataches. Het forum welke in gebruik is durf ik dus om die redenen niet te upgraden.
Ik ga eens proberen of ik dat forum kan backuppen en over kan zetten op mijn test server. Dan kan ik proberen te upgraden zonder dat als het mis gaat de gebruikers gedupeerd zijn. Eventuele problemen waar ik tegen aan loop meld ik dan hier weer.

Groetjes, Chris
Hallo allemaal,

Ik heb mijn forum ook de laatste updates gegeven die er waren en duik hier ook op kalender of datumproblemen.Sad

Ik geef mijn geboortedatum in mijn profiel in bv 7 juli 1969

en krijg dit tezien:
Registratiedatum: 14-02-2006
Geboortedatum: 31-12-1969 (36 jaar oud)
Plaatselijke tijd: 20-02-2006 op 03:16 PM

mijn mede administrator krijgt op dat zelfde momment dit te zien:
Registratiedatum: 15-02-2006
Geboortedatum: 06-07-1969 (36 jaar oud)
Plaatselijke tijd: 20-02-2006 op 03:18 PM

Ook als ik op een bepaalde pagina zit, dan stopt mijn klok ( loopt niet door ??? )

Wat kan hier aan de hand zijn??
Quote:en krijg dit tezien:
Registratiedatum: 14-02-2006
Geboortedatum: 31-12-1969 (36 jaar oud)
Plaatselijke tijd: 20-02-2006 op 03:16 PM
Er is een klein probleem dat ervoor zorgt dat data van voor 1970 niet echt goed herkend worden.
Quote:mijn mede administrator krijgt op dat zelfde momment dit te zien:
Registratiedatum: 15-02-2006
Geboortedatum: 06-07-1969 (36 jaar oud)
...wat betekent dat ik het vrij vaag vind dat de datum hier wel goed staat.

Quote:als ik op een bepaalde pagina zit, dan stopt mijn klok
Dit is de bedoeling; de tijd wordt opgevraagd op het moment dat de pagina wordt geladen. Het is geen lopende klok.
Noch je computerinstellingen, noch de taalbestanden kunnen hier iets mee te maken hebben. Wel kan de instelling van de tijdzone (in het GebruikersCS) voor een kleine afwijking zorgen.
En wat kan ik eventueel doen om dit op te lossen?
Of waar in de instellingen moet ik juist iets aanpassen?

Ik heb nog niet zoveel ervaring met forums dus probeer een beetje voorzichtig te zijn met aanpassingenRolleyes
Pages: 1 2