MyBB Community Forums

Full Version: fout in programma
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Kan het kloppen dat ik op de nederlandse versie van MYBB geen foto's rechtstreeks in een bericht kan plaatsen? Ik krijg steeds een scherm tevoorschijn waar ik een link moet plaatsen. Dit is ook mogelijk maar waarschijnlijk niet de bedoeling.
Als je bedoeld dat je een popup venster krijgt waar je een link in kunt plaatsen, ja dat is de bedoeling denk ik he. Zo werkt dit in bijna alle fora die beschikbaar zijn. Html is standaard uitgeschakeld en dat is ook meteen een voorzorg om te voorkomen dat iemand eenvoudig je forum kan cracken.
Eventueel kun je html inschakelen voor een bepaalde gebruikersgroep zoals bv de admin gebruikersgroep.
OK, ik had gedacht dat je een plaatje kon uploaden om dus in de tekst te zetten.
Er zit inderdaad ook een upload functionaliteit in, hiervoor moet je een bestand kiezen je tekst erbij voorbereiden en dan op bestand toevoegen drukken, als ik me niet vergis krijg je dan vervolgens de optie om deze upload in je bericht te plaatsen. Ikzelf gebruik dit maar zelden op mijn forums, heb dit ook voor alle leden uitgeschakeld omdat ik niet in no time mijn server vol wil hebben met uploads van leden.
vind je antwoord : signature