MyBB Community Forums

Full Version: Email via forum
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Is er een mogelijkheid om email te versturen via het forum door leden uit te schakelen, dat ze dus alleen via pb elkaar kunnen berichten?

grtz
ook dit probleem is door mij zelf opgelost.

Open in beheerderCS je template en zoek naar member_profile open dit bestand en verwijder {$sendemail} uit regel 65.
En om vervolgens de emailbutton te verwijderen ga wederom naar je template -> postbit sjablonen -> postbit_email en verwijder de enige regel die daar staat.

grtz
erigo19
hahahaha
Ik snap niet precies wat je probeert to doen? Leg het beter uit Toungue
(2010-02-27, 07:28 AM)Zomaian Wrote: [ -> ]Ik snap niet precies wat je probeert to doen? Leg het beter uit Toungue
Hij legt het toch goed uit?
In de admin van je forum heb je bij "theme's & style's" een knop "templates" dan kom je bij een lijst met allemaal namen, dan kies je "member_profile" en dan delete uit regel 65 het volgende: {$sendemail}.

Klaar.
Hier mee kunnen ze nog wel elkaar mailen als ze de URL uit hun hoofd weten, maar het zal minder voorkomen, omdat nu de knop/link weg is.

Wil je meer wat dit soort advies en hulp, vraag het dan eens op MyBB Nederland
(2010-02-27, 12:06 PM)Pauloss Wrote: [ -> ]
(2010-02-27, 07:28 AM)Zomaian Wrote: [ -> ]Ik snap niet precies wat je probeert to doen? Leg het beter uit Toungue
Hij legt het toch goed uit?
In de admin van je forum heb je bij "theme's & style's" een knop "templates" dan kom je bij een lijst met allemaal namen, dan kies je "member_profile" en dan delete uit regel 65 het volgende: {$sendemail}.

Klaar.
Hier mee kunnen ze nog wel elkaar mailen als ze de URL uit hun hoofd weten, maar het zal minder voorkomen, omdat nu de knop/link weg is.

Wil je meer wat dit soort advies en hulp, vraag het dan eens op MyBB Nederland
Of je kan gewoon de optie verwijderen of uitschakelen in je database?
(2010-03-03, 12:07 AM)Bob Jansen Wrote: [ -> ]Of je kan gewoon de optie verwijderen of uitschakelen in je database?

Van een duidelijke uitleg gesproken.Toungue
Misschien handig om ook even uit te leggen waar juist wat moet verwijderd / uitschakeld worden? Daar kan altijd nog iemand mee geholpen zijn...
Mijn uitleg lijkt me toch duidelijk genoeg, staat precies wat je moet doen in welke stappen

grtz