MyBB Community Forums

Full Version: vertaling suggestie
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ik heb een vertaling suggestie voor de user nav bar die aan de top van de forums zit. Ik geloof dat in de normale NL vertaling gebruik wordt gemaakt van "GebruikersCS" en "BeheerdersCS". Zelf pas ik dit altijd aan naar onderstaande, maar wie weet zouden wel meer mensen deze aanpassing willen zien.

Namelijk een wijziging naar Profiel en Admin. Zie plaatje:

[Image: userbar.gif]
Ziet er goed uit maar misschien ook handig voor de mensen die het niet weten om erbij te zetten waar je dit aanpassen doet zodat men dit ook kan uitvoeren.
Volgens mij gaat deze laatste post nergens over...

Op zich is deze vertaling een stuk helderder en begrijpelijker dan gebruikersCS...
Ik heb trouwens de informele versie bijna klaar. Als alles mee zit wordt deze 15 april hier geplaatst zodat men deze kan gaan gebruiken. Ook heb ik enkele andere foutjes er uit gehaald, die zitten dus nog wel in de formele versie.
Mja, dat CS staat voor configuratiescherm zal niet direct duidelijk zijn. Toch ben ik niet direct voorstander van de suggesties. Bij Profiel denk ik eerder aan zo'n pagina dan aan de plaats waar je je instellingen kunt aanpassen. Wat er achter Moderator en Admin schuilt is ook niet direct duidelijk, dat weet je pas als je er eens gekeken hebt. Maar suggesties zijn altijd welkom.
Moderator en Admin zijn dan ook voor een selecte groep die 9 van de 10 keer weten waar ze mee bezig mogen zijn en waar ze dingen kunnen vinden.
(2010-04-04, 11:25 PM)Fallout Wrote: [ -> ]Ziet er goed uit maar misschien ook handig voor de mensen die het niet weten om erbij te zetten waar je dit aanpassen doet zodat men dit ook kan uitvoeren.
Het was eigenlijk meer als suggestie voor de officiële vertaling, niet als tutorial ofzo.

(2010-04-15, 09:35 PM)Tochjo Wrote: [ -> ]Mja, dat CS staat voor configuratiescherm zal niet direct duidelijk zijn. Toch ben ik niet direct voorstander van de suggesties. Bij Profiel denk ik eerder aan zo'n pagina dan aan de plaats waar je je instellingen kunt aanpassen. Wat er achter Moderator en Admin schuilt is ook niet direct duidelijk, dat weet je pas als je er eens gekeken hebt. Maar suggesties zijn altijd welkom.
Ik snap de punten, vooral bij profiel, maar persoonlijk vind ik het mooier dan GebuikersCS. Maar dat is dan inderdaad een keuze. Voor Admin en Moderator deel ik wel de mening van sypie, van de gebruikers die daar mee werken zou je wel kunnen verwachten dat ze snappen wat er bedoelt wordt.

(2010-04-16, 03:32 PM)sypie Wrote: [ -> ]Moderator en Admin zijn dan ook voor een selecte groep die 9 van de 10 keer weten waar ze mee bezig mogen zijn en waar ze dingen kunnen vinden.

Maargoed, ik blijf het wel handmatig aanpassen, maar wellicht zijn er anderen met betere suggesties. Dat CS staat me gewoon helemaal niet aan Wink
Om nog een ander alternatief te noemen:

Instellingen(?) - Moderatie - Beheer - Afmelden
Het zou kunnen. Maar op 9 van de 10 fora is het echt profiel. En in je profiel staat alles wat je zelf in kunt stellen.

Dat er "social netwerksites" zijn die het woord profiel ook gebruiken is helemaal niet vreemd. Je kunt daar toch alles instellen wat je wilt? En datgene wat anderen kunnen zien van jou?
(2010-04-23, 07:45 AM)zoog Wrote: [ -> ]Om nog een ander alternatief te noemen:

Instellingen(?) - Moderatie - Beheer - Afmelden

Ja, dat is dan een beter idee. Zo is duidelijk dat het om instellingen gaat, en niet om een persoon.