MyBB Community Forums

Full Version: Problemen met automatisch inloggen
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Hallo allemaal,

Ik heb sinds kort een klein probleempje dat voorheen goed werkte. Ik heb bij leden gewoon aanstaan dat het forum de login gegevens moet onthouden zodat de mensen niet steeds hoeven in te loggen als ze op het forum komen.


Maar sinds kort zonder wat te hebben aangepast (na mijn weten) is dit niet meer, men moet steeds overnieuw inloggen als men de browser heeft afgesloten. Natuurlijk wil ik deze optie weer terug, is dit gewoon weg een instelling of moet daar een MOD voor worden geïnstalleerd??


Bedankt voor de antwoorden!!
Ik vermoed dat het pad die wordt aangegeven in de admin voor je cookies niet juist zijn.
Weet niet 123 waar je kunt uitvogelen welk pad je daar moet invullen, maar weet zeker dat er ergens wel een tool voor moet zijn hier op mybb. Zoek anders eens binnen het forum naar cookiepath, dan vind je het vast wel ergens.
Misschien vind je je antwoord door hulp van de mensen op www.mybbnederland.nl
(2010-04-05, 11:00 AM)Pauloss Wrote: [ -> ]Misschien vind je je antwoord door hulp van de mensen op www.mybbnederland.nl

Naja hier wordt ik altijd goed geholpen enne waarom dan naar andere forums gaan, daarbij loopt dat forum waar jij me naar verwijst niet echt storm aan de leden etc te zien..

Is natuurlijk niet de bedoeling om alle mensen nu te gaan overhalen naar dat forum te gaan terwijl iedereen hier altijd goed en snel wordt geholpen (is een beetje overbodig dat ene forum want hier kun je al altijd al terecht)
Maar om eventjes terug te komen op de vraag, ik heb de optie uitgeschakeld dat men onzichtbaar kan zijn op het forum ( onzichtbaar voor wie is online lijst) maar nu die optie uit is kan men ook niet meer aanvinken dat zij de gegevens van het inloggen willen laten onthouden.

Nu is mij dus de vraag is het mogelijk om iets aan te passen zodat de zichtbaarheid voor online lijst weg blijft maar wel men kan instellen de gegevens te onthouden, is dit aan te passen door wat in de template te verwijderen of aan te passen?????????


Bedankt alvast